Hur är oxbarn?
Hej, jag använder Känsliga rummet eftersom att jag vill vara anonym. Så, beräknad födsel på mitt barn är den 27 April vilket då gör mitt barn till oxe. Jag är lejon och ska tydligen inte gå bra med oxar. Nu bryr jag mig inte så mycket när det gäller vilket stjärntecken mitt barn föds i egentligen, så tro ej att jag prioriterar det i min graviditet för astrologi fanns inte ens med i 'planeringen' innan jag vart gravid. Och ja, jag tror på sånt. Oxar i barn ska tydligen vara väldigt själviska och bortskämda som personer och får de inte som de vill så skriker de halsen av sig (de flesta barn gör ju det men det här är i extrem nivå) och barnet ska tydligen inte vara lydigt alls. Så, alla föräldrar till oxbarn...stämmer det här verkligen? För jag kommer inte bli den föräldern som skämmer bort mitt barn med leksaker, skräpmat och godis är förgiftning för barn så det tänker jag inte ge mitt barn på flera år framåt! Sanna mina ord. Men mycket kärlek kommer mitt barn att få, så se mig inte som en häxa.
Men som sagt, stämmer det på oxbarn? Att de är sånna?