Öroninflammation
Kanske ni måste ha antibiotika i alla fall om inte febern går ner snart? Känns ju väldigt högt om det dessutom är efter febernedsättande...
Varför inte penicillin??? Det är då det enda som hjälpt mina.
Kanske ni måste ha antibiotika i alla fall om inte febern går ner snart? Känns ju väldigt högt om det dessutom är efter febernedsättande...
Varför inte penicillin??? Det är då det enda som hjälpt mina.
Nej fy!! Idag kl 07 hade han 40 grader.. å så mkt smärta.. jag grät med min son kan jag säga. Men iaf vi fick en tid till vc. Så fick vi träffa en underbar barnläkare. Han sa att din son har fått en dubbelsidig öroninflammation sen att han även har svullna lymfkörtlar. Så vi fick kåvepenin.
Han mår så jäkla dåligt idag. Nu ligger han iaf å sover.
Alltså kan det gå från en sidig till dubbelsidig?
Vilken barnmisshandel att inte behandla öroninflammation som påverkar barnet så negativt. Fy fan rent utsagt.
Man ska inte använda AB/PC i "onödan" men när ett barn har så ont är det väl inte onödigt, det är ju sjukt.
Jag har för övrigt en vän som blev döv på ena örat efter en ÖI, vet att det är ovanligt men varför chansa?
(klankar inte på föräldrar här utan vården)
Vilken barnmisshandel att inte behandla öroninflammation som påverkar barnet så negativt. Fy fan rent utsagt.
Man ska inte använda AB/PC i "onödan" men när ett barn har så ont är det väl inte onödigt, det är ju sjukt.
Jag har för övrigt en vän som blev döv på ena örat efter en ÖI, vet att det är ovanligt men varför chansa?
(klankar inte på föräldrar här utan vården)