Privatajag skrev 2016-12-18 08:04:41 följande:
Jag har kört även fast jag hade sår för att jag var extremt kåt. Det var inget farligare än att jag fick lite större sår. Men du får inte ont av när han stöter? Jag hade skit ont dom första gångerna till jag kom på att han kanske stöter en hel del så bad honom inte köra in hela utan långsamt tills jag sa stopp. Då märkte vi att det var för det. Han fick inte köra in hela det första han gjorde utan köra långsamt och snabbt bra en bit (han har stor och det blev lite jobbigt för han) sen gick det bra och stöta efter en stund och han blev nöjd med resultatet av att inte få stoppa in hela till att få köra in hela oh köra snabbt ????
vi har också provat att köra lite försiktigare, inte stoppa in hela, ta det långsamt osv... men går inte att undvika att det gör ont först, det släpper sen... men tänker att man kanske tar någon skada i längden av att ignorera kroppens signaler, är rädd att få vestibulit eller nåt sånt. Min sexpartner har också stor men jag har alltid haft samma problem oavsett storlek