Inlägg från: Amaadu |Visa alla inlägg
  • Amaadu

När maken inte är pappan

Anonym (Kalla fötter) skrev 2016-12-14 19:00:55 följande:
    Det är inte givet att sanningen någonsin kommer fram. Varför ska jag då välja bort min man redan nu och göra honom olycklig? Och låta min dotter växa upp utan en närvarande pappa.
    För att du skaffat fejk lycka åt din man genom att knulla en annan man och skaffat barn och lurad honom att han är barnets pappa. Olycklig är han ju nu inte tvärtom.
  • Amaadu
    Anonym (Kalla fötter) skrev 2016-12-14 19:00:55 följande:
    Det är inte givet att sanningen någonsin kommer fram. Varför ska jag då välja bort min man redan nu och göra honom olycklig? Och låta min dotter växa upp utan en närvarande pappa.
    Ärligt talat inser du själv som en normal hustru att det är värt det att tvinga din man till det priset på hans lycka? Alltså med priset menar att du var otrogen och särat på benen som sen blivit ett barn. Och du säger att din man är lycklig? Det är sinnessjukt.
  • Amaadu
    Per Forskare i Genetik skrev 2016-12-15 02:08:12 följande:

Hej!

Det är VANLIGT och normalt enligt mests forskningen. Skaffa barn är "naturens sätt" att ta över kropp och sinne... mängder av kvinnor har en skyddande make som de lever med och älskar, men kan ändå skaffa barn med någon som matchar deras gener ännu bättre. Det betyder ändå att de älskar sin man, och FÖREDRAR att barnet uppfostras av maken som de lever med. Så håll käft och njut av livet MED GOTT SAMVETE :) Älska ditt barn och låt din man vara hans far, försök skaffa ett till barn med riktiga maken. ????????

Vad menar du matchande gener?
Svar på tråden När maken inte är pappan