Inlägg från: Anonym (Ok) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ok)

Lyxfällan bara bluff

Men det är ju flera i Lyxfällan som har fått nej till ihopbakningslån.

Dessutom har dom oftast jobb, antingen en av dom eller båda. Många gånger finns det ju hus som dom försöker använda som säkerhet om värdet har gått upp eller överstiger nuvarande lån.

Hur ser din ekonomi ut? Jag är ensamstående, jobbar 70%, men det var inga problem att få lån för att samla dom 2 lånen och 1 kreditkort som jag hade i ett.

• Anonym (Ok)
    Anonym (skeptisk i kubik) skrev 2016-12-19 06:10:39 följande:

Är du inblandad i produktionen eller har du själv deltagit i programmet?

Tror du på fullt allvar att en person som stått i teve, med fett hår och fettvalkar extra allt och fått en skopa (minst en) ovett och chipspåsar/cocacola-burkar/godis och 322 tomma chipskartoner vräkt över sig har fått HJÄLP? alltså där det VERKLIGEN behövs!?

Ja det tror jag. I alla fall många av dom.
  • Anonym (Ok)
    Anonym (Monika) skrev 2016-12-18 08:48:19 följande:

Jag har (hade) hm,ellos, klarna, Ikea typ....som jag ville betala bort med ett banklån.

Fick låna av en vän istället så nu är det löst.

Blev sur på banken bara flr dom sa nej utan att ens titta på min ekonomi. Det räckte att säga att jag var arbetslös.... har inte ens några banklån alls ju

Självklart får du inget lån när du är arbetslös. Det har inte jag sett att någon i Lyxfällan heller har fått.
  • Anonym (Ok)
    Anonym (Hannas) skrev 2016-12-19 10:27:55 följande:

Precis: "Du behöver få ett jobb så att du får ett bättre inkomst. Vi har ordnat några intervjuer" Och så får personen, superslarvaren utan koll, ett jobb medan andra som är skötsamma och duktiga söker jobb efter jobb utan att få ett.

Så om man är slarvig och inte har koll på sin ekonomi så förtjänar man inte ett jobb och en chans att ordna upp sin ekonomi? Eller hur menar du?
Svar på tråden Lyxfällan bara bluff