• Anonym (Nyfiken)

Någon som testat womanizer?

Hej! Jag funderar på en womanizer (nya modellen PRO 500) och undrar om någon har provat den och har lust att dela med sig av sin åsikt? Lämna ett omdöme! Nya eller för all del gamla modellen. Tack på förhand!

• Svar på tråden Någon som testat womanizer?
  • Mrs Okänd

Yes!!! Väldigt snabba orgasmer vilket passar mig perfekt. Dock bättre vid onani än sex för mig. Helt klart värd pengarna!

• Anonym (Milfy)

Japp. Sjukt effektiv när man onanerar.

• Dr Börje

Handlar onani för er kvinnor alltid om snabbaste vägen till orgasm? Ni vill aldrig dra ut på det? Egga? Njuta lite längre? Är det alltid en "quick fix"?

• Mrs Okänd
    Dr Börje skrev 2017-02-26 10:04:56 följande:

Handlar onani för er kvinnor alltid om snabbaste vägen till orgasm? Ni vill aldrig dra ut på det? Egga? Njuta lite längre? Är det alltid en "quick fix"?

För mig gör det det. Har inte mycket tid över och tar hellre 3 orgasmer än en lång onani. Antar att vissa män som inte kan komma flera gånger hellre drar ut på det?
  • Anonym (Milfy)
    Dr Börje skrev 2017-02-26 10:04:56 följande:

Verkligen inte. Men nu handlade tråden om womanizer inte om egga, njuta länge och hur vi kvinnor gillar njuta i allmänhet...
  • Anonym (Nymfoman)

Hur fungerar den? Luft?

• Anonym (Milfy)
    Anonym (Nymfoman) skrev 2017-02-26 14:11:29 följande:

Hur fungerar den? Luft?

Ja. Den suger pulserande på klittan.
  • profy

Varför köpa dyra leksaker i så kallade Svenska butiker, när man kan köpa ALLT som finns i leksaksväg på Aliexpress, av modellen som liknar womanizer finns det många där priser ifrån 240 svenska till 350, China post är inte de snabbaste men du beställer säkert blir inte lurad på pengar eller något så kolla in och njut av deras många varianter tro mig ALLT finns där.

• Aquamarine

Jag har en Womanizer, tror det är den modellen du frågar efter. Egentligen föredrar jag fingrar före leksaker om jag ska roa mig själv men variation förnöjer. Hade läst nånstans att den ska simulera oralsex så varför inte testa . Jag läste på om skillnaden mellan Womanizer och satisfyer, och vilken man bör välja beror nog på hur man funkar. Womanizer sägs fungera med även svag effekt i större utsträckning än satisfyer, och jag gillar svag beröring. Ville helt enkelt ha den möjligheten. Womanizer sägs även fungera bättre i byten mellan olika lägen, steglöst upp och ner. Hade jag föredragit rejälare tag och tyckt svag effekt inte behövs hade jag nog lutat mer åt satisfyer med tanke på priset.

Och ja, den är skön. Inte lika skön som tunga, tycker inte den direkt liknar tunga heller men är skön på ett annorlunda sätt. Jag kör den på lägsta nivån.

• Aquamarine

Hoppsan, ser nu att det är ett tag sen ts frågade. Jaja, kanske någon annan funderar i samma banor.

• Anonym (Nyfiken)

Tack för alla svar! Toppenbra med flera olika åsikter!

• Anonym (Mia)
    Har avverkat så många vibratorer genom åren att jag inte ens kan säga hur många..  :) Flera besvikelser har det blivit med oftast pga för klena vibrationer i övrigt trevliga stavar.

Men så i somras blev det en sådan där Satisfyer som är en billigare variant av Womanizer och säger bara wow! Sedan dess är det bara den som gäller och är mer än nöjd!
Svar på tråden Någon som testat womanizer?