BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Oj, vilket drama! Förstår om du är omtumlad. Men vad skönt att allt såg bra ut!
Tvillingarna lider av tts grad 2 och det blir operation idag kl.14.
Håll tummarna!
Okej. Jag gissar att man känner av vilka magövningar man får skippa. Vill man lägga upp sin egen träning finns säkert många bra övningar på nätet.
Ringde bm idag för att höra om det kunde vara skadligt med boxningen. Hon tyckte inte det lät som någon fara så länge inte jag upplever det obehagligt. Den var väl skyddad. Kör väl lite försiktigt ett tag till, tills magen tagit form.
Äntligen, äntligen, äntligen har jag fått veta efter moderkaksprovet att vårt barn inte bär på någon kromosomavvikelse. Dessutom fick jag veta kön och väntar vår tredje pojk! ?
Det känns helt fantastiskt, helt underbart! Det har varit en så lång väntan och mycket oro sedan kubtestet som visade på bred nackspalt och vi fick risksiffran 1:57. Men nu kan vi slappna av och njuuuuta av graviditeten och den växande magen.
Äntligen, äntligen, äntligen har jag fått veta efter moderkaksprovet att vårt barn inte bär på någon kromosomavvikelse. Dessutom fick jag veta kön och väntar vår tredje pojk! ?
Det känns helt fantastiskt, helt underbart! Det har varit en så lång väntan och mycket oro sedan kubtestet som visade på bred nackspalt och vi fick risksiffran 1:57. Men nu kan vi slappna av och njuuuuta av graviditeten och den växande magen.
Härligt att läsa! Måste kännas helt underbart!! Grattis till pojken!
Fysiskt mår jag bra. Magen är mjuk och har inte ont i magen som jag hade innan.
Såret gör såklart ont, men det vore konstig annars. Nålen som sitter i handen gör förbannat ont, hehe
Psykiskt är det jobbigare. Allt har gått så fort och är orolig. Ska upp till fostermedicin nu på förmiddagen för att se hur bebisarna mår, om de klarat omställningen. Jag hoppas bara att de än sålänge lever.