• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • happylife
    GrönaDruvan skrev 2017-01-26 07:37:10 följande:

Fysiskt mår jag bra. Magen är mjuk och har inte ont i magen som jag hade innan.

Såret gör såklart ont, men det vore konstig annars. Nålen som sitter i handen gör förbannat ont, hehe

Psykiskt är det jobbigare. Allt har gått så fort och är orolig. Ska upp till fostermedicin nu på förmiddagen för att se hur bebisarna mår, om de klarat omställningen. Jag hoppas bara att de än sålänge lever.

Häftigt vad dom kan göra ändå...

Hur mådde dom?
  • Haiduchi
    GrönaDruvan skrev 2017-01-26 07:37:10 följande:

Fysiskt mår jag bra. Magen är mjuk och har inte ont i magen som jag hade innan.

Såret gör såklart ont, men det vore konstig annars. Nålen som sitter i handen gör förbannat ont, hehe

Psykiskt är det jobbigare. Allt har gått så fort och är orolig. Ska upp till fostermedicin nu på förmiddagen för att se hur bebisarna mår, om de klarat omställningen. Jag hoppas bara att de än sålänge lever.

Tänker på dig, skönt de agerade så snabbt. Och hoppas det de har gjort räcker. Det jobbigaste måste vara att inte vet exakt.
  • GrönaDruvan

Tyvärr överlevde bara en av mina tvillingar...ser bra ut för den andra och chansen är god att jag t.o.m går tiden ut.

• Gameofthrones123
    GrönaDruvan skrev 2017-01-26 10:49:44 följande:

Tyvärr överlevde bara en av mina tvillingar...ser bra ut för den andra och chansen är god att jag t.o.m går tiden ut.

Fruktansvärt :(

Får den som inte klarade sig ligga kvar eller hur gör man? Beklagar verkligen.. kram!!
  • Newbie84

Så hemskt, tänker på er!
  • Leeandra

Nej, vad tråkigt! Jag beklagar verkligen. Skönt att allt ser fint ut för bebisen som är kvar, men vilken sorg, finner inga ord riktigt. Ta hand om er.
  • FrökenMp

Finns inga ord för sorgen ni går igenom. Verkligen orättvist.

Åh andra sidan så är det väldigt bra nyheter att den ena åtminstone fick fortsätta växa och bli ett eget litet liv.

Beklagar verkligen!
  • sobrio88

Beklagar Hjärta
  • Wooden

Det var verkligen tråkigt att höra. Och mitt i sorgen såklart jätteskönt att det ser bra ut för er levande lilla bebis. Ta hand om er hela familjen. Kram
  • Haiduchi

Beklagar sorgen.....
Svar på tråden BF Juli 2017 ny