BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Har haft i några veckor, är i v 19. Fortfarande känns det rätt skapligt (förra gången sjukskriven från v 12 och i princip sängliggande hela sjukskrivningen). Ska däremot ringa mitt extrajobb på hemtjänsten till veckan och lägga anställningen vilande för att inte riskera att arbeta tills det är för illa som förra gången (pluggar 100% också).
Oj vecka 12 lät inte kul alls. Jo ja jobbar fullt i hemtjänsten så jag grämer mig lite. Än så länge kan jag gå iaf så de får gå. Allt tar bara lite längre tid än innan så de blir lite stressigt:) vad har du mer för jobb?
Ni som har syskon när föddes era små och hur startade det?
Min dotter kom med spontan vattenavgång i 37+4 och sonen med igångsättning i 37+0. Är så nyfiken hur denna kommer starta
Min dotter kom med spontan vattenavgång i 37+4 och sonen med igångsättning i 37+0. Är så nyfiken hur denna kommer starta
Blev igångsatt 38+1 och 38+2(?) pga havandeskapsförgiftning. Det hände dock ingenting förrän 38+6 när vattnet gick. Föddes 39+0 med sugklocka (gränsfall att det skulle bli snitt, medtaget barn).
Oj det lät mindre roligt:( vet dom varför inte igångsättningen funkade? Började bebisen må bra igen när den kommit ut?:
Önskar jag kände mer och starkare rörelser... Han rör sig lite någon gång ibland, men känns svagt. Har för mig att det kändes mer i vecka 18 med förra barnet.
Suck, denna oro. Och 2,5 veckor kvar till RUL.
Hej. Bf 28juli. Vecka 16 nu.hsr börjat få foglossning runt höfterna och vid svans kotan typ. Någon mer som redan börjat få foglossning , bäckenuppluckring?