BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Ni som har syskon när föddes era små och hur startade det?
Min dotter kom med spontan vattenavgång i 37+4 och sonen med igångsättning i 37+0. Är så nyfiken hur denna kommer starta
Här i Göteborg får inte omföderskor stanna kvar på BB efter förlossningen om allt gått som det ska så behöver inte fundera på det iaf... :-P
Här i Göteborg får inte omföderskor stanna kvar på BB efter förlossningen om allt gått som det ska så behöver inte fundera på det iaf... :-P
Verkar vara samma här i Sthlm. Fast jag skulle verkligen vilja stanna 1-2 nätter och landa lite innan man ska släpa sig hemåt. Svårt att få chans att vila hemma med två barn till sol väntar.
Självklart har vi plats:) jo de flesta månadstrådarna är ju helt tomma på folk. Härligt med en nr 3 är min tredje också, mannens fjärde. Har du varit på rul? Ska ni kolla kön?:)
What? Är det sant? Vaddå, får man åk hem på direkten?
Det är någon kontroll som ska göras bara sen får man åka hem.. Sjukt att man inte får välja tycker jag!
Verkar vara samma här i Sthlm. Fast jag skulle verkligen vilja stanna 1-2 nätter och landa lite innan man ska släpa sig hemåt. Svårt att få chans att vila hemma med två barn till sol väntar.
Va skönt att man bor på liten ort känner jag spontant?
Men man vet ju inte, denna bebisen kommer ju mitt i sommaren så kan ju vara värre med platser då! Tjejerna är födda i december och pojken i september, är ju lite olika tryck på vården olika säsonger! Vet att med sista ville jag bara hem de sista 12 timmarna, fick dela rum då, jättetrevlig tjej men de hade problem med amningen å både hon o barnet grät :/ samtidigt hade jag ju de andra barnen hemma som jag saknade. Pojken va bara 15 månader när lillasyster föddes och jag hade ju inte varit från honom så länge innan. Vi får se hur man känner när det väl är dax! De har ju ac på sjukhus det har jag ju inte hemma :p