• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • sobrio88

Här är allt handlat (det lilla som behövdes ;) ) men jag har inte fixat ordning nånting. Ska sätta mig nån dag och sortera leksaker och kläder till barnen så ska ta tag i bebisens kläder också då. En del har jag lånat bort till barnens kusin som föddes idag <3 spjälsängen bäddar jag nog inte förrän vi är hemma från sjukhuset skulle jag tro och bb-väskan känns det som att det kan vänta några veckor till är ju bara i 29+5 än så länge så det är ingen panik :)

• Leeandra
    Haiduchi skrev 2017-04-30 09:09:17 följande:

Hihi, upplever med svullet underliv. Mycket märkliga saker man ska hinna uppleva innan detta är över.

V 32 idag!

Fick lite stress känsla igår, att alla saker vi skaffat inte är i ordning, inte ställt i ordning något eller tvättat kläder eller så.

Har ni andra börjat fixa med sånt?

Frågade mannen när han tyckte vi skulle börja... veckan innan tyckte han! ????

Har kvar att fixa lite amningssaker till bb väskan och så ska dottern få köpa lite kläder till lillasyster att ha i bb väskan. Annars är vi i fas med allt annat. Fast inget är på plats ;)

Ha, ha, din man är som jag, jag brukar fixa allt veckan innan det blir barn, , tycker jag brukar känna på mig när det är dags. Den här gången ska jag se till att ha allt färdigt i v. 36 ifall allt åkande i vattenruschbanorna på vattenlandet bredvid Legoland sätter igång något .
  • marretiin

Här går vi in i v.29 i morgon. Precis blivit själv här med allt. Trodde aldrig att kärleken skulle dra o bara lämna mig här själv med allt. Försöker att fokusera på glädjen i att det snart kommer ett litet underbart liv.

Jag är stark iaf och vet att jag kommer att klara det själv även om det inte var det som var tanken.

Hoppas ni alla mår bra!

• Malimari
    marretiin skrev 2017-04-30 16:35:55 följande:

Här går vi in i v.29 i morgon. Precis blivit själv här med allt. Trodde aldrig att kärleken skulle dra o bara lämna mig här själv med allt. Försöker att fokusera på glädjen i att det snart kommer ett litet underbart liv.

Jag är stark iaf och vet att jag kommer att klara det själv även om det inte var det som var tanken.

Hoppas ni alla mår bra!

Men va? Beklagar. Varför blev det så? :( Kram!
  • Treansresa

Hoppas ni alla mår bra!

Men vad hemskt:( har du bra stöd från nära och kära? Skickar en kram och en tanke!
  • Lady K

Ojojoj, någon (läs: jag) gav mig lite fria tyglar att shoppa bebiskläder på Newbie-avdelningen på Kappahl...Himmel vad mycket fint dom har!! Men nu känns det i plånkan.

• Lady K

Hoppas ni alla mår bra!

Men fy vad jobbigt! Stor styrkekram till dig! <3
  • Treansresa
    Lady K skrev 2017-04-30 17:06:27 följande:

Ojojoj, någon (läs: jag) gav mig lite fria tyglar att shoppa bebiskläder på Newbie-avdelningen på Kappahl...Himmel vad mycket fint dom har!! Men nu känns det i plånkan.

Haha det finns hur mycket fint som helst! Jag har typ 97% newbie kläder i bebisens garderob haha. Så lär det fortsätta också:)
  • marretiin
    Malimari skrev 2017-04-30 16:39:08 följande:

Men va? Beklagar. Varför blev det så? :( Kram!

Han var väl inte riktigt den jag trodde att han var visade det sig. Han skylle själv på att han mår dåligt o har tappat bort sig själv. Jag orkade inte en massa bråk hela tiden heller så d är ändå skönt att få lugn o ro nu.
  • marretiin
    Treansresa skrev 2017-04-30 17:04:28 följande:

Men vad hemskt:( har du bra stöd från nära och kära? Skickar en kram och en tanke!

Ja jag har bra stöd från nära o kära. Jag är värd bättre än honom. Tack för kramen
Svar på tråden BF Juli 2017 ny