BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här är allt handlat (det lilla som behövdes ;) ) men jag har inte fixat ordning nånting. Ska sätta mig nån dag och sortera leksaker och kläder till barnen så ska ta tag i bebisens kläder också då. En del har jag lånat bort till barnens kusin som föddes idag <3 spjälsängen bäddar jag nog inte förrän vi är hemma från sjukhuset skulle jag tro och bb-väskan känns det som att det kan vänta några veckor till är ju bara i 29+5 än så länge så det är ingen panik :)
Hihi, upplever med svullet underliv. Mycket märkliga saker man ska hinna uppleva innan detta är över.
V 32 idag!
Fick lite stress känsla igår, att alla saker vi skaffat inte är i ordning, inte ställt i ordning något eller tvättat kläder eller så.
Har ni andra börjat fixa med sånt?
Frågade mannen när han tyckte vi skulle börja... veckan innan tyckte han! ????
Har kvar att fixa lite amningssaker till bb väskan och så ska dottern få köpa lite kläder till lillasyster att ha i bb väskan. Annars är vi i fas med allt annat. Fast inget är på plats ;)
Här går vi in i v.29 i morgon. Precis blivit själv här med allt. Trodde aldrig att kärleken skulle dra o bara lämna mig här själv med allt. Försöker att fokusera på glädjen i att det snart kommer ett litet underbart liv.
Jag är stark iaf och vet att jag kommer att klara det själv även om det inte var det som var tanken.
Hoppas ni alla mår bra!
Här går vi in i v.29 i morgon. Precis blivit själv här med allt. Trodde aldrig att kärleken skulle dra o bara lämna mig här själv med allt. Försöker att fokusera på glädjen i att det snart kommer ett litet underbart liv.
Jag är stark iaf och vet att jag kommer att klara det själv även om det inte var det som var tanken.
Hoppas ni alla mår bra!
Hoppas ni alla mår bra!
Ojojoj, någon (läs: jag) gav mig lite fria tyglar att shoppa bebiskläder på Newbie-avdelningen på Kappahl...Himmel vad mycket fint dom har!! Men nu känns det i plånkan.
Hoppas ni alla mår bra!
Ojojoj, någon (läs: jag) gav mig lite fria tyglar att shoppa bebiskläder på Newbie-avdelningen på Kappahl...Himmel vad mycket fint dom har!! Men nu känns det i plånkan.
Men va? Beklagar. Varför blev det så? :( Kram!
Men vad hemskt:( har du bra stöd från nära och kära? Skickar en kram och en tanke!