BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Ja heja allihopa nu
Ja fyyyy vad jag är less! Helt slut! Men om jag lägger mig för att sova ställer alla krämpor till det. Jag har också ont i huvudet. Men kanske beror på sömnbrist? Värk i benen och illamående. Och det vanliga på det.
Imorgon ska jag till bm, ett besök jag hoppats på att slippa. Men, men....
Haiuchu, är allt okej???
Ja fyyyy vad jag är less! Helt slut! Men om jag lägger mig för att sova ställer alla krämpor till det. Jag har också ont i huvudet. Men kanske beror på sömnbrist? Värk i benen och illamående. Och det vanliga på det.
Imorgon ska jag till bm, ett besök jag hoppats på att slippa. Men, men....
Haiuchu, är allt okej???
Ja det är nog så, nätterna är inget vidare haha.. När har du bf?
Ja hoppas allt går bra och att hon gosar bebis nu <3
Jag hade bf i fredags....
Ja det är sant! Den yngsta här är dock lite utöver vad man bara kallar oturs förföljd! Hon är en katastrof till klumpighet, bråttom har hon, ramlar snubblar springer in i saker, krockar med väggar och dörrposter! Hon har alltid växt med rejäla hopp, tror det är det som ställer till det! Vig är hon, men hon är
Förvisso även väldigt aktiv, åker rullskridskor, cyklar, kan få för sig att springa en runda för det är kul! Hoppar studsmatta simmar, följer gärna med på långpromenader mm! Går både på gympa och taktgympa/musikgympa! Rättar väl till sig när hon vuxit klart! :)
Fyfan, lider med er som redan gått x antal dagar över tiden! Jag har 9 dagar kvar till bf och hoppas verkligen att lilla damen behagar komma ut den här veckan. Vilket också är sannolikt eftersom "bästa" barnvakterna till storebror, dvs mor- och farföräldrar är bortresta hela denna vecka, hehe.
Vill typ bara ligga och sova hela dagarna. Orkar och vill ingenting. Lite tråkigt när vi har fint väder, men inget att göra åt. Är sååå trött på den här gravidkroppen nu!
Fyfan, lider med er som redan gått x antal dagar över tiden! Jag har 9 dagar kvar till bf och hoppas verkligen att lilla damen behagar komma ut den här veckan. Vilket också är sannolikt eftersom "bästa" barnvakterna till storebror, dvs mor- och farföräldrar är bortresta hela denna vecka, hehe.
Vill typ bara ligga och sova hela dagarna. Orkar och vill ingenting. Lite tråkigt när vi har fint väder, men inget att göra åt. Är sååå trött på den här gravidkroppen nu!