• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • narie24

Ja fyyyy vad jag är less! Helt slut! Men om jag lägger mig för att sova ställer alla krämpor till det. Jag har också ont i huvudet. Men kanske beror på sömnbrist? Värk i benen och illamående. Och det vanliga på det.

Imorgon ska jag till bm, ett besök jag hoppats på att slippa. Men, men....

Haiuchu, är allt okej???

• Malimari
    narie24 skrev 2017-07-16 17:41:38 följande:

Ja fyyyy vad jag är less! Helt slut! Men om jag lägger mig för att sova ställer alla krämpor till det. Jag har också ont i huvudet. Men kanske beror på sömnbrist? Värk i benen och illamående. Och det vanliga på det.

Imorgon ska jag till bm, ett besök jag hoppats på att slippa. Men, men....

Haiuchu, är allt okej???

Ja det är nog så, nätterna är inget vidare haha.. När har du bf?

Ja hoppas allt går bra och att hon gosar bebis nu <3
  • narie24
    Malimari skrev 2017-07-16 18:00:05 följande:

Ja det är nog så, nätterna är inget vidare haha.. När har du bf?

Ja hoppas allt går bra och att hon gosar bebis nu <3

Jag hade bf i fredags....
  • Bimbim79
    Summerchild skrev 2017-07-16 02:55:47 följande:
    Brorsan bröt benet när han sparkade fotboll för 8 veckor sedan hade gips i 6 veckor. Då är han ändå 25 år men saker sker oturligt nog vem som helst. Han ska studera i Australien nu. Jag är lite orolig för honom. Hur ska lillebror klara sig :) Jag har sagt åt han att dricka mycket mjölk. För benstommens skull.
    Ja det är sant! Den yngsta här är dock lite utöver vad man bara kallar oturs förföljd! Hon är en katastrof till klumpighet, bråttom har hon, ramlar snubblar springer in i saker, krockar med väggar och dörrposter! Hon har alltid växt med rejäla hopp, tror det är det som ställer till det! Vig är hon, men hon är
    Förvisso även väldigt aktiv, åker rullskridskor, cyklar, kan få för sig att springa en runda för det är kul! Hoppar studsmatta simmar, följer gärna med på långpromenader mm! Går både på gympa och taktgympa/musikgympa! Rättar väl till sig när hon vuxit klart! :)
  • Summerchild
    Bimbim79 skrev 2017-07-16 19:55:37 följande:

Ja det är sant! Den yngsta här är dock lite utöver vad man bara kallar oturs förföljd! Hon är en katastrof till klumpighet, bråttom har hon, ramlar snubblar springer in i saker, krockar med väggar och dörrposter! Hon har alltid växt med rejäla hopp, tror det är det som ställer till det! Vig är hon, men hon är

Förvisso även väldigt aktiv, åker rullskridskor, cyklar, kan få för sig att springa en runda för det är kul! Hoppar studsmatta simmar, följer gärna med på långpromenader mm! Går både på gympa och taktgympa/musikgympa! Rättar väl till sig när hon vuxit klart! :)

Klumpighet kan växa bort.... var rädd om lilla huvudet bara... det är det viktigaste. Jag har varit som hon. Brutit det ena å det andra. Men föll en gång från trädet och bara jag hamnade på huvudet och dom andra där en hel gren gick av landade på fötterna. Ja är långt ifrån klumpig idag. Jag är den sista som råkar ha sönder nåt....jag kör bil bättre än flesta anser jag :)....snabb "reflexsnabb" med att fånga nåt som faller när andra skulle bara titta på....varför nu klumpigheten är borta är ju ett riktigt mysterium. Heja din dotter!!! :)
  • Bimbim79
    Summerchild skrev 2017-07-16 22:00:38 följande:
    Klumpighet kan växa bort.... var rädd om lilla huvudet bara... det är det viktigaste. Jag har varit som hon. Brutit det ena å det andra. Men föll en gång från trädet och bara jag hamnade på huvudet och dom andra där en hel gren gick av landade på fötterna. Ja är långt ifrån klumpig idag. Jag är den sista som råkar ha sönder nåt....jag kör bil bättre än flesta anser jag :)....snabb "reflexsnabb" med att fånga nåt som faller när andra skulle bara titta på....varför nu klumpigheten är borta är ju ett riktigt mysterium. Heja din dotter!!! :)
    Misstänker att hon helt enkelt vill så mycket så fort! Vill gärna hänga på de större syskonens tempo. Och sen att hon aldrig landar i sin längd riktigt. Den andra dottern har ju växt i jämn takt medan denna lilla stackarn står still 2-3 månader å då blir det bättre sen helt plötsligt har hon hoppat över en storlek i kläder å så börjar det om. Inte samma pappa där, och yngsta dottern kommer bli lång, pappa är 195 o hennes fastrar är 175. Men hon växer nog in i sin kropp förr eller senare :) balans har hon men ibland går det fortare än vad hon egentligen är mogen för! :) stor plåsterlåda krävs, o kanske tur jag är ssk i vissa lägen ;)

Dagens gymnastik pass i magen börjar alltid runt 19-20 håller på till 01 innan det lugnar sig. Så kan nog räkna med den dygnsrytmen även utanför magen! :)
  • Wooden

Fyfan, lider med er som redan gått x antal dagar över tiden! Jag har 9 dagar kvar till bf och hoppas verkligen att lilla damen behagar komma ut den här veckan. Vilket också är sannolikt eftersom "bästa" barnvakterna till storebror, dvs mor- och farföräldrar är bortresta hela denna vecka, hehe.

Vill typ bara ligga och sova hela dagarna. Orkar och vill ingenting. Lite tråkigt när vi har fint väder, men inget att göra åt. Är sååå trött på den här gravidkroppen nu!

• Bimbim79
    Wooden skrev 2017-07-17 11:24:27 följande:

Fyfan, lider med er som redan gått x antal dagar över tiden! Jag har 9 dagar kvar till bf och hoppas verkligen att lilla damen behagar komma ut den här veckan. Vilket också är sannolikt eftersom "bästa" barnvakterna till storebror, dvs mor- och farföräldrar är bortresta hela denna vecka, hehe.

Vill typ bara ligga och sova hela dagarna. Orkar och vill ingenting. Lite tråkigt när vi har fint väder, men inget att göra åt. Är sååå trött på den här gravidkroppen nu!

Samma här 7 dagar till BF, men alla de andra kom ju 38+4 :( klart denna biter sig fast och inte vill komma ut! Öm och svårt att sova! Men trött! Vaknade med mensvärk och sammandragningar. Men det lär ju avta! :/
Svar på tråden BF Juli 2017 ny