• Anonym (undrar)

Hur snabbt kommer killar?

Hej!
    Undrar hur snabbt killar kommer när man suger av dom? Tycker de alltid tar så lång tid och så orkar ja inte suga mer..... Hur lång tid ska det ta? Eller e det  ja som e jättedålig på och suga???

• Svar på tråden Hur snabbt kommer killar?
  • Fartill3

Haha mmm bra fråga

3-4 minuter max sen exploderar man

Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
  • MammAmma

Det är ju olika från kille till kille. Vissa kommer på några minuter och andra behöver mer tid på sig. Låter man dem munknulla en emellanåt slipper man bli lika trött i käken och kinderna, tycker jag.

• Anonym (Kille)

Jag kan i princip hålla ut hur länge som helst när jag blir avsugen. Ett finger i stjärten (prostatamassage) eller att hon är riktigt porrig av sig, t.ex. att säger att hon vill ha munnen full med sperma, eller liknande brukar kunna göra att jag tappar kontrollen och kommer ganska snabbt.

Att du får suga länge säger inget om hur duktig du är på att suga. Däremot kan du ju fundera på om killen aldrig vill bli avsugen, då kanske du är dålig på det (eller så tände han inte på det).

• välj användarnamn

Har sugen på några gånger men aldrig ända till slutet =(

De flesta tjejer jag träffat har inte tyckt om att suga .

• MEE83

Det finns väl inget korrekt svar på din fråga.

Personligen så varierar det, men om min sambo så att säga har kontroll över situationen så kan hon få mig att komma rätt snabbt, eller om hon vill att vi håller på längre tid, dra ut på det, hon vet så väl hur hon skall göra för att jag skall nå klimax. Jag fördrar ofta att hålla mig lite längre, för mig blir det alltid tå- och käkkramps orgasmer då haha. Solig ...  drar man ut på det och håller sig på gränsen så får akta så att man inte får en pysorgasm dock, det är lite tråkigt.

• Anonym (olika)
    Anonym (undrar) skrev 2016-12-21 22:42:06 följande:
    Hej!
    Undrar hur snabbt killar kommer när man suger av dom? Tycker de alltid tar så lång tid och så orkar ja inte suga mer..... Hur lång tid ska det ta? Eller e det  ja som e jättedålig på och suga???
    Självklart lite individuellt det där...
    ...ett tips kan vara att dra ut på det lite, så det inte blir så "jobbigt" för dig. Börja långsamt. Stimulera runt om och kulorna...slicka, kyss och vänta lite med att runka och suga. Sug lätt...och öka sakta. Vila munnen lite med kortare pauser...använd händerna lite mer. Går du på för hårt och snabbt tror jag mycket av det känsliga försvinner och då får du fortsätta det snabba och "hårda"/intensiva hela vägen...då kan jag tänka mig att det blir lite "jobbigt".

Var lite retsam...
  • livserfaren

Min fantastiska sexiga tjej retar mig vill hon så går det på c:a 2 Minuter om hon bestämt sig för det ska gå snabbt annars kan hon leka med mig 10 Minuter både med mun o fingrar har fler än en erogen zon o det vet hon mycket väl.O det utnyttjar hon till hundra procent.

• Anonym (Wtf)

Allt från 4 sekunder till 4 timmar.

• Anonym (Försiktig)
    MammAmma skrev 2016-12-21 22:54:10 följande:

Det är ju olika från kille till kille. Vissa kommer på några minuter och andra behöver mer tid på sig. Låter man dem munknulla en emellanåt slipper man bli lika trött i käken och kinderna, tycker jag.

Är det lättare om du låter killen "jobba" alltså? Får du alltid killarna att komma när du tar till munnen? 
  • MammAmma
    Anonym (Försiktig) skrev 2016-12-22 13:44:42 följande:

Är det lättare om du låter killen "jobba" alltså? Får du alltid killarna att komma när du tar till munnen? 

Ja, jag upplever iaf att jag inte blir alls lika öm och trött i käken och liksom kindmusklerna, om killen emellanåt juckar och jag bara behöver ta emot. Men du kan ju alltid använda handen emellanåt annars, och slicka och suga på pungen är också ett alternativ.

Jag personligen använder aldrig händerna till att runka den när jag suger, utan jag använder ena handen vid roten till att hålla kuken 'på plats' och andra handen till att smeka och krama kulorna lite lätt. Eller stoppar ett finger i rumpan om killen gillar det.

Japp, alltid. Även killar som påstår sig ha svårt att komma av oralsex.
  • livserfaren
    MammAmma skrev 2016-12-22 14:13:25 följande:

Ja, jag upplever iaf att jag inte blir alls lika öm och trött i käken och liksom kindmusklerna, om killen emellanåt juckar och jag bara behöver ta emot. Men du kan ju alltid använda handen emellanåt annars, och slicka och suga på pungen är också ett alternativ.

Jag personligen använder aldrig händerna till att runka den när jag suger, utan jag använder ena handen vid roten till att hålla kuken 'på plats' och andra handen till att smeka och krama kulorna lite lätt. Eller stoppar ett finger i rumpan om killen gillar det.

Härligt inlägg,min tjej använder aldrig händerna när hon suger Hon håler i mina händer då märker hon när det börjar bli olidligt skönt för mig.Mitt rekord är 45 min då hade jag druckit mycket alkohol innan Men hon ger sig aldrig underbar inställning.
  • Anonym (Försiktig)
    MammAmma skrev 2016-12-22 14:13:25 följande:

Häftigt. Jag är man och har börjat få svårare att komma genom avsugning. Frun får jobba ganska rejält och ändå misslyckas det ofta. Jag är rädd för att det är jobbigare för henne än hon vill säga.
Svar på tråden Hur snabbt kommer killar?