Inlägg från: Alvina |Visa alla inlägg
  • Alvina

Värme och kyla för barnen

Jag håller med föregående talare. Har du själv inte på dig jacka när du går ut eller hur kan man annars glömma klä på barnet jacka/overall? Och självklart måste man ju känna på vällingen innan man ger barnet det, så att det inte är för varmt. Det låter jättemärkligt.

• Alvina
    Wikstromsandra79 skrev 2016-12-29 12:33:58 följande:

Om jag nu tror på det här och mitt barn inte visar några tecken på missnöje så är det väl ändå upp till mig?

Jag kan i min tur tycka att det låter som en märklig sk förskola som tvingat barnen att vara ute tills dom gråter!

Och till @alvins så självklart för dig kanske som är lurad av barnklädsindustrin isåntfall ja. Om barn inte påverkas av det så varför jacka då? Tycker att du är jättemärklig lika bra.

Lurad av barnklädsindustrin? Du kan inte vara seriös? Det är väl självklart man klär både sig själv och barnen efter väder. Det tror jag alla andra föräldrar håller med om. Men visst, tycker du lika gärna kan låta ditt barn gå helt naken, varför har kläder på sig liksom? Och vad gör det om han får lite brännskador i munnen? Det läker väl så småningom...
Svar på tråden Värme och kyla för barnen