• __Fundersam__

Försenad mens 14 dagar, fått negativt test

Hej, är lite i samma situation fast min mens är bara 3 dagar sen. Är alltså på BIM+3, men negativt test senast idag. Har haft mensvärk från och till i 4 dagar och flera gånger varit 100 på att mensen har kommit men det har bara varit rejäla flytningar + mensvärk. Igår kom det även lite ljusrosa på pappret när jag varit på toa så då trodde jag att mensen startade, men nej.

Någon som varit med om liknande? Brukar bara ha mensvärk någon timme innan mensen kommer.. Har även haft mer huvudvärk och flytningar än vanligt.

Tack på förhand!

• __Fundersam__
    V89 skrev 2017-02-04 08:54:27 följande:

Huvudvärk och flytningar här med. Rosa på pappret kan kanske vara nidblödning? När hade du ägglossning? Den kanske blev försenad så det är en blödning att ägget fäster nu. :)

Håller tummarna! :)

Spännande! Hm känns lite sent för att vara en nidblödning. Hade troligtvis ÄL 18/1, men visst ÄL kan ju ha varit senare än jag trott. Vill bara få mensen nu eller ett positivt gravtest så att jag vet. Gjorde förresten ett ÄL-test igår dom var negativt. Har nämligen hört att de kan ge utslag när mensen är på g.

Håller tummarna för dig med :)
Svar på tråden Försenad mens 14 dagar, fått negativt test