Att bli kallad hora under sex
Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.
Så gillar ni det, tjejer?
Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.
Så gillar ni det, tjejer?
Frågar du mig: absolut inte ok med något som helst nedvärderande tillmälen! Om någon mitt i akten plötsligt kallade mig för något av det du skrev i TS, hade vi avbrutit sexet där och då!
Om man nu ska prata alls mitt i sexet (jag kan tycka det stör faktiskt, haha) vill jag möjligen höra saker som "du är så skön", "du är så vacker/läcker/underbar", dvs ganska så diametralt motsatta saker som föreslaget i TS.
Sen är folk olika, tydligen tänder vissa på denna typ av snack.
Det enda man kan säga är att det är don efter person som gäller. Ska man ha sex med någon man inte känner så bra får man ju helt enkelt kolla de här sakerna innan. Lika väl som man inte utsätter någon spontant för analsex som inte vill det, ska man givetvis se till att man vet, innan man gör något som helst, vad folk tycker är ok vid sex.
Nej, verkligen inte, det är inte min grej och jag har svårt att förstå varför man går igång på förnedring. Menar inte att det är fel, men det ligger långt ifrån mina egna preferenser. Jag vill ju att min partner ska förmedla att jag är sexig och skön, inte äcklig och dålig... har haft en bdsm-relation med en dominant man och nångång kallade han mig slyna, men det kändes så konstlat, jag började fnissa... vi fortsatte vår relation utan sådana tillmälen, kändes mer som att han sa det den gången för att det ingick i den "dominanta rollen", men det passade inte vår dynamik.
Slyna är oki men inte hora.
Slyna är oki men inte hora.
Ja med rätt person vid rätt tillfälle.
Jag tycker mycket om det ihop med ord som min/pappas och/eller lilla, duktiga, fina osv.
Aldrig i kombination med tex smutsig eller äcklig osv.
Jag gillar laddningen i orden och tänder på skam men inte förnedring. Hårfin skillnad men sån är jag.
Det lär finnas vissa tjejer som gillar det, vid vissa tillfällen, sagt av en viss partner, vid en viss stämning... Är du lyhörd nog kan du komma undan med det, eller t o m förbättra stämningen, men mestadels kan du räkna med att förstöra stämningen totalt (och det kommer inte att funka att hänvisa till "men det finns folk på FL som hävdar att tjejer gillar sådant här...")
Nej det är bara äckligt. Vissa gillar ju det men säg det inte till någon om du inte -vet- att hon gillar det.
Nej
Hora och slyna går bra, spermahink nej tack. Äckligt ord.