• fontän

Att bli kallad hora under sex

Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
    Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.
    Så gillar ni det, tjejer?

• Svar på tråden Att bli kallad hora under sex
  • fontän
    Tom Araya skrev 2017-01-02 21:13:35 följande:
    Nyansskillnaderna borde vara det väsentliga i sammanhanget, det är liksom en del av vitsen med synonymer. Det behövs inte två ord med exakt samma betydelse.
    Nu är ju inte meningen med denna tråden att vi ska diskutera språkbruk. Det finns säkert någon annan tråd om det där du kan briljera med ditt överlägsna intellekt. Men om vi nu ändå ska göra det så används en del ord på ett sätt som frångår dess egentliga betydelse. Hora tex används i många fall inte för att beskriva någon som tar betalt för att utföra sexuella tjänster. Därför kan det absolut sägas, i dagligt språk, att många ord har samma betydelse.
    Det är tråkigt att det inte går att starta en tråd med en rak fråga utan att det ska diskuteras en jäkla massa andra saker, det är likadant i många andra trådar.
    Är det så att man nu jobbar på SCB och inte tycker att en frågeställning inte kan ställas på ett visst sätt så kan man ju öppna en ny tråd men en mer korrekt frågeställning. Du är ju duktig på att starta trådar har jag sett.

• Anonym (Upphetsning)

Är man riktigt upphetsad har man (jag) inget emot att bli kallad hora eller slampa, OM det är inom förhållandet! Det kan faktiskt kåta upp en mer. Sex är ju en av våra djuriska drifter och det är ju mycket olika känslor som s.a.s. blandas i själva kåthehen och upphetsningen, så även frustration och ilska, såväl som kärlek och tillgivenhet. Mitt under knullet så kanske man kommer att tänka på något tillfälle när partnern flirtade med någon annan, och då kan sådana ord komma ur en, utan att man riktigt menar det. Man är bara kåt som fan helt enkelt.

• Tom Araya
    fontän skrev 2017-01-03 08:24:41 följande:
    Jag tror att man kan ställa den frågan till många och mig veteligen så kan både ja och nej vara svar på frågan.
    Du kan inte få ett svar som gäller generellt, det förstår du väl!?
    Det är inte ens en ja- eller nej-fråga eftersom det kan finnas så många olika benämningar som man känner olika för och även i olika situationer. Du tar själv upp fyra exempel som en och samma person kan tycka olika om.
  • Meddelande borttaget
  • Delta226

Vid sex och i rollspel får självklart mina slavar finna sig i att kallas Hora, Slyna och massa annat som man absolut inte säger till varandra i andra sammanhang. Det är således inte bara tjejer som kan få höra ord som är nedsättande och förringande under leken. Är dock mycket noga med att klargöra för mina slavar skillnaden när vi är i rollspel och när vi är vanligt sociala med varandra och redan under första samtalen med en kille som önskar ingå i mitt stall av slavar säkerställer jag att han har mognad och förstånd nog att värdera det som sägs beroende på hur det sägs, och i vilket sammanhang. Skiljer sig inte nämnvärt från andra ord. te.x så kan smålänning beskriva vart jag bor men också tolkas nedlåtande för hur vi hanterar våra ekonomiska resurser. Man måste se till hela bilden och inte bara till ordlistans betydelse och självklart skall ingen behöva utstå att kalas för något nedsättande mot sin vilja. Jag leker mina lekar på mitt sätt andra lekar på andra sätt och det måste man försöka acceptera. Sex och relationer är inte ett område där man kan rösta om vad som är rätt och fel för även om 90% tycker en sak är det inte rätt för resterande 10%

• Anonym (Urban)
    fontän skrev 2016-12-30 12:34:57 följande:

Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.

Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.

Så gillar ni det, tjejer?

Jag tycker inte att det är ok. ( om det inte är en hora vill säga )
  • BellaBellaBella
    Anonym (US) skrev 2017-01-03 08:35:28 följande:
    Du är en produkt av ett sjukt samhälle.
    Utan tvekan så kan landet inte må bra om en minoritet tjejer gillar förnedring, bli kallad hora, fitta osv.

Denna förvisso lilla grupp skadade tjejer är symtom på att något är riktigt sjukt.
    Att inte våga leva ut sina fantasier och drömmar, att skämmas för vad man tänder på det tycker jag är sjuk och ett symptom på ett sjukt samhälle. 

Vad som också är ett tecken på att nått är fel är när folk, som du, inte vågar lufta sina PK-indoktrinerade hjärnor utan att vara anonyma. Vad som är ytterligare tragiskt är att du, trots att du inte vågar har ditt annars anonyma nick här, ändå måste uttala dig fast du inte vågar stå för det.

Hoppas du har bra sex i alla fall... ;)
  • Anonym (T.Berg)
    BellaBellaBella skrev 2017-01-06 12:25:54 följande:
    Att inte våga leva ut sina fantasier och drömmar, att skämmas för vad man tänder på det tycker jag är sjuk och ett symptom på ett sjukt samhälle. 

Vad som också är ett tecken på att nått är fel är när folk, som du, inte vågar lufta sina PK-indoktrinerade hjärnor utan att vara anonyma. Vad som är ytterligare tragiskt är att du, trots att du inte vågar har ditt annars anonyma nick här, ändå måste uttala dig fast du inte vågar stå för det.

Hoppas du har bra sex i alla fall... ;)
    Folk är anonyma på ett forum, även en ärthjärna som du.
    Det är du som är PK, det finns fullt av luder som du på detta forum.

Det vi vet om dig är att du tycker om att män kallar dig för hora, med all säkerhet så ÄR du en hora också.
  • Pussan
    Anonym (T.Berg) skrev 2017-01-06 12:29:53 följande:

Det vi vet om dig är att du tycker om att män kallar dig för hora, med all säkerhet så ÄR du en hora också.
    Ja visst är vi många luder här. Njut av det då!
  • BellaBellaBella
    Anonym (T.Berg) skrev 2017-01-06 12:29:53 följande:

"Vad som är ytterligare tragiskt är att du, trots att du inte vågar har ditt annars anonyma nick här, ändå måste uttala dig fast du inte vågar stå för det.", men du missade tydligen det att jag påpeka att man även med sitt nick är tämligen anonym för de flesta. 
    Det är ingen fara, vet att det lätt händer för dumskallar, som du, höga på testosteron och sin egen självgodhet. Och du, bara för det är många som tycker nått blir det inte PK...

Fy skäms lilla gubben! Nästa gång får du be en kompis hjälpa dig om du inte förstår ett inlägg. 
  • HSL7510

Mycket riktigt som Pentagon skrev - Det lär finnas vissa tjejer som gillar det, vid vissa tillfällen, sagt av en viss partner, vid en viss stämning... 
    Sedan är det beroende på relationen, är det en UG dvs undergiven tjej kan dom gilla det. Jämställdhets ministrar (ofta orakade) kan man nog glömma det hela med kalla eller säga det. 

• Anonym (Ellie)

Jag tycker det är najs, vet verkligen inte varför, kanske tänder lite på förnedring, har inget emot att ta nån örfil eller bli spottad på heller🤓 men med rätt person då förstås, och endast under sex

• Anonym (C)
    Anonym (Ellie) skrev 2024-08-27 22:13:41 följande:

Jag tycker det är najs, vet verkligen inte varför, kanske tänder lite på förnedring, har inget emot att ta nån örfil eller bli spottad på heller🤓 men med rätt person då förstås, och endast under sex

Att spotta på och i är nice ;)
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Lisa) skrev 2016-12-30 12:48:00 följande:
    När man har lite djurisk sex för att stilla sin kåthet är ett bra tillfälle där en manlig man kan få använda lite vulgära ord och det känns helt rätt. Samma sak när jag dominerar en slav då får han eller hon finna sig i att bli kallad både det ena och det andra.
    Just så !   När det djuriska sexet är på sitt hetaste, med rätt man.  Gärna en yngre vrålkåt älskare som har kåtat upp mig till bristningen.
Svar på tråden Att bli kallad hora under sex