Att bli kallad hora under sex
Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.
Så gillar ni det, tjejer?
Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
Är man riktigt upphetsad har man (jag) inget emot att bli kallad hora eller slampa, OM det är inom förhållandet! Det kan faktiskt kåta upp en mer. Sex är ju en av våra djuriska drifter och det är ju mycket olika känslor som s.a.s. blandas i själva kåthehen och upphetsningen, så även frustration och ilska, såväl som kärlek och tillgivenhet. Mitt under knullet så kanske man kommer att tänka på något tillfälle när partnern flirtade med någon annan, och då kan sådana ord komma ur en, utan att man riktigt menar det. Man är bara kåt som fan helt enkelt.
Vid sex och i rollspel får självklart mina slavar finna sig i att kallas Hora, Slyna och massa annat som man absolut inte säger till varandra i andra sammanhang. Det är således inte bara tjejer som kan få höra ord som är nedsättande och förringande under leken. Är dock mycket noga med att klargöra för mina slavar skillnaden när vi är i rollspel och när vi är vanligt sociala med varandra och redan under första samtalen med en kille som önskar ingå i mitt stall av slavar säkerställer jag att han har mognad och förstånd nog att värdera det som sägs beroende på hur det sägs, och i vilket sammanhang. Skiljer sig inte nämnvärt från andra ord. te.x så kan smålänning beskriva vart jag bor men också tolkas nedlåtande för hur vi hanterar våra ekonomiska resurser. Man måste se till hela bilden och inte bara till ordlistans betydelse och självklart skall ingen behöva utstå att kalas för något nedsättande mot sin vilja. Jag leker mina lekar på mitt sätt andra lekar på andra sätt och det måste man försöka acceptera. Sex och relationer är inte ett område där man kan rösta om vad som är rätt och fel för även om 90% tycker en sak är det inte rätt för resterande 10%
Mycket riktigt som Pentagon skrev - Det lär finnas vissa tjejer som gillar det, vid vissa tillfällen, sagt av en viss partner, vid en viss stämning...
Sedan är det beroende på relationen, är det en UG dvs undergiven tjej kan dom gilla det. Jämställdhets ministrar (ofta orakade) kan man nog glömma det hela med kalla eller säga det.
Jag tycker det är najs, vet verkligen inte varför, kanske tänder lite på förnedring, har inget emot att ta nån örfil eller bli spottad på heller🤓 men med rätt person då förstås, och endast under sex
Jag tycker det är najs, vet verkligen inte varför, kanske tänder lite på förnedring, har inget emot att ta nån örfil eller bli spottad på heller🤓 men med rätt person då förstås, och endast under sex