Anonym (Kajsa) skrev 2017-01-03 20:02:44 följande:
Glömde det viktigaste haha, övervig!
Och töjbar hud me. Stämmer de på dig? Jag lägger ff benen bakom nacken och är 51 år. Jag skulle lätt kunna gå ner i spagat om jag bara tänjde lite. Jag har inte gjort det på ett tag men kunnat det i hela mitt liv. O slå knut typ på kroppen. Allt det här har ju gjort att jag har så ont idag
Jag är väldigt överrörlig och på de konstigaste ställena ;) Det första min läkare sa till mig när han började kolla kroppen var "men sådär ska man ju inte ens kunna göra med knäna"(kan böja bak knäna alldeles för långt).
När jag var liten trodde jag att jag bara var naturligt vig. Jag testade en dag att gå ner i spagat och det gick. Jag gick på akrobatik ett tag och läraren kunde ofta säga "jag tror inte att det går att göra såhär, men du kan testa" och så gick det oftast, haha! Jag har blivit lite stelare sedan jag födde barn och sedan jag slutade tänja och träna mycket(läkares inrådan),men är fortfarande väldigt rörlig som sagt.
Jag har som sagt inga jätteproblem med huden. Får blåmärken lätt(stör mig inte), har en massa konstiga prickar överallt(stör mig inte), är väldigt torr(störande), huden spricker lätt(störande) och så har jag elastisk hud, men bara på vissa ställen(fötterna, pannan, kinderna, armbågarna, låren, ögonlocken), men det är inget jag far illa av.