spökstreck?
Hej. Ser ni något? Svårt jag vet ...
Hej. Ser ni något? Svårt jag vet ...
Grattis båda två
Grattis båda två
Tusen tack. kan inte tro de så ringde min gynekolog som hjälp mig så jag ska dit på onsdag för ultraljud så han ska säkerställa att jag är gravid om jag är det . Ska bli roligt!
Ja min gynekolog är den allra bästa. Han har hjälpt och stöttat mig med allt. Det var från graviditetskollen deras stickor. Imorgon med morgonurinen ska jag testa med stickorna samt ett clearblue.
Hej tjejer! Vad tror ni om detta? är på bim-6

Hej tjejer! Vad tror ni om detta? är på bim-6
Hej tjejer... Vill bara meddela min glädje. Kunde inte hålla mig till morgonurinen så jag tog två test nyss , en sticka och ett clearblue.. Jag är den lyckligast i världen efter exakt 1 års kämpande.. Jag kan fortfarande inte tro det.
jag anar ett streck. Men de e svårt att få med de på bild det gör inte de rättvist. men jag anar ett riktigt svagt streck
Hej tjejer... Vill bara meddela min glädje. Kunde inte hålla mig till morgonurinen så jag tog två test nyss , en sticka och ett clearblue.. Jag är den lyckligast i världen efter exakt 1 års kämpande.. Jag kan fortfarande inte tro det.
Jag har drömt om denna dagen i fleeeeera år och jag kan inte förstå att den är kommen!! Har fantiserat sååå många år om hur det kommer att vara att se det dära plusset börja synas. Jag är så otroligt glad !!! Tusen tack tjejer och jag håller tummarna för er med <3333333