spökstreck?
Hej. Ser ni något? Svårt jag vet ...
Hej. Ser ni något? Svårt jag vet ...
Jag har drömt om denna dagen i fleeeeera år och jag kan inte förstå att den är kommen!! Har fantiserat sååå många år om hur det kommer att vara att se det dära plusset börja synas. Jag är så otroligt glad !!! Tusen tack tjejer och jag håller tummarna för er med <3333333
Tusen tack!!!!
Morgondagens test. Är ju positivt? Men är ett "testa tidigt"-test så vågar inte riktigt ta ut glädjen ordentligt

Morgondagens test. Är ju positivt? Men är ett "testa tidigt"-test så vågar inte riktigt ta ut glädjen ordentligt
Ser väldigt positivt ut ! :) !
Du kan ta ut glädjen det där är POSITIVT!! Man ser strecket tyyydligt! Grrraaattttis:D Så kul att de visade så tidigt. Jag tog test 2 dagar innan beräknad mens men de visade ingenting och sen två dagar senare visa de. Så det är kul att de visa så snabbt för dig!!
Ja asså jag hade ägglossning dag 14 exakt. Sen exakt veckan efter fick jag nidblödning. Kände ett rejält hugg/stick det var till o med så att jag hoppade till, sen 5 minuter senare kände jag hur blött de blev i trosan o där var blod. Så redan då börja jag ana för jag hade aldrig upplevt nått tidigare.
Sen tog jag test två dagar innan beräknad mens men kunde inte riktigt se något. Sen tog jag igår på beräknad mensdag så visa de så starkt. Först testa jag med stickor från graviditetskollen, det är inga testa tidigt. Jag testa med ett gravtest och ett ältest bara för skojs skull.... äl testet visade sjuuukt starkt som att jag hade ägglossning ( har läst att ältest reagerar på graviditet så ville bara kolla om det var sant vilket det var) och när graviditetsstickan visade positivt hämtade jag mitt clearblue och testade med de och de visade + jätte snabbt. Och de clearblue står att man kan testa 4-5 dagar innan beräknad mens.
haha jag kan inte hålla mig egentligen.. Vet inte varför jag höll mig denna månaden för alla andra månaderna har jag inte hållt mig ! Men det kanske var för att jag inte allllls kände mig gravid för fem öre så var inställd på att jag inte var de, detta e den enda månaden jag inte känt något alllllls alla andra månader har man ju haft alla möjliga symtom. Men ditt test är garanterat positivt!
Hur tolkar ni detta? (Bim+11)