Inlägg från: Nicco123 |Visa alla inlägg
  • Nicco123

Bröstreduktion med lyft

Äntligen en tråd om detta!

Jag är 23 år och har storlek 70GG/H, jag var på konsultation för ungefär två år sedan. Jag hade inte helt bestämt mig innan för att jag absolut ville göra en operation men ville veta mer och vad de kunde göra. Tänker en del på eventuell amning samt att jag är rädd för resultatet...

När jag var på konsultationen visade en ganska barsk sjuksköterskan bild efter bild på dåliga resultat, förklarade verkligen ingående hur illa det kunde komma att se ut. Det fanns EN bild på ett någorlunda lyckat resultat och minst 15 på dåliga... Jag kände att hela kroppen skrek NEJ så jag gick inte vidare i prossencen. Jag tyckte då att det ar svårt att hitta bilder på nätet som va relevanta så jag hade en del förväntningar på att få se en del före och efterbilder på normala fall. Jag förstår att de måsta tala om eventuella konsekvenser men att lägga 70% av tiden till det var kanske inte optimalt. Jag var så ledsen när jag gick därifrån...

Hur var era konsultationer?

Jag lider dock mer och mer för varje år som går av smärta i nacke och axlar, tänker att jag ska träna och gå ner i vikt och på den vägen minska dem med det går inge vidare... så jag funderar på att gå dit igen och kanske genomföra en operation...

Svar på tråden Bröstreduktion med lyft