Inlägg från: Anonym (Kaj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaj)

Buttplug, tjejer?

GiftManÖver40 skrev 2025-10-20 13:05:22 följande:
    Många här som inte gillar när någon frågar något seriöst, verkligen konstigt att dom tar så illa upp av det så dom måste in å lägga tumme ner (6st i mitt fall). Varför är ens vissa människor här inne å läser, verkar ju vara en hel bunt med pryda varelser som inte har något bättre för sig i livet än att titta ner på de som är kanske lite annorlunda från normen.

Det var en seriös fråga, för jag har inte en susning om hur det känns för en kvinna.
    De är utsända av Pingstkyrkan.
  • Anonym (Kaj)
    Anonym (Åsa SSK) skrev 2026-01-17 10:47:14 följande:

Det här med buttplugs och anal sex. Jag vill upplysa om att anal sex aldrig är helt riskfritt. I princip tänjer man it ringmusklerna så pass mycket att dom tappar "spänts"

Vilket leder till ökad inkontinens och en känsla av att behöva " bajsa". Man känner sig bajsnödig. Man riskerar även att läcka bajs och bajsa på  sig. Jag har tyvärr haft patienter med detta besvär. Som tvingades använda blöja. 

Jag tycker ni borde fundera på om det verkligen är värt och så skönt med anal sex?  Det är klart att en hel del män säger att det är skönt. Dom tar inte risken. Om det inte handlar om homosexuella män såklart. 

Analsex är en sak. En sak = ett ord. Två saker = två ord.
Svar på tråden Buttplug, tjejer?