Inlägg från: Anonym (Krille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Krille)

Buttplug, tjejer?

Anonym (Följer intresserat) skrev 2026-01-18 18:55:37 följande:
    Håller med 100%
    Sektbeteende? Hejar på risk jobb i analen
    som är skapad för att tömma maggen. Vad ska man säga? 
  • Anonym (Krille)
    Anonym (Kaj) skrev 2026-01-18 17:23:27 följande:
    Analsex är en sak. En sak = ett ord. Två saker = två ord.
    Självklart eller? En kille på verkstan min skröt varje helg om det ena och det andra. Arslet och analöppningen kom upp till slut. Tjejen förde in nåt där. Nåt år efter vart det tufft för killen med skydd när tarmen slapp, blödde nån gång, mest skit som rann okontrollerat ut. Reflexen off. Stackars kille. Värt det eller så får ni var och en tänka på ifred liksom. Jag halka in på ett bananskal och säger inget så har jag inget sagt. Var rädda om er därute och ta hand om frugan på nice vis. Synd o börja med blöja innan 50. Jag bara säger. 
  • Anonym (Krille)
    Anonym (Q45+) skrev 2026-01-18 17:49:05 följande:
    Troll... Det finns ingen som helst saklig grund för dina fantasier.

Ingen muskel tappar sin spänst av träning utan det är självklart att resultatet blir precis tvärtom, alltså enbart positivt!

(Med extremt stora skadliga föremål som orsakar stark smärta kan det möjligen bli problem. Men det är ju absolut inte någon sådan avart vi resonerar om i den här tråden.)
    Grabben på min verkstad 30 plus sa frugan stoppa in små butt pluggar först, sen en större och sen en större modell i gummi eller plast av nåt slag, men det spåra ur när skiten kom ut oplanerat. Om killen ångrar sig?? kan du ge dig på. 
Svar på tråden Buttplug, tjejer?