• Eva006

Magic Wand

Vid lite tjejsnack under nyårsfirandet så var det flera som berättade att "magic wand is the shit". Jag vet inte varför jag helt plötsligt blev blyg och inte frågade mer men nu när jag skall köpa en så finns det ju inte en magicwand utan tusen olika.
    Fråg: vilken är bäst?
  • Svar på tråden Magic Wand
  • Anonym (Swinger)

Minst en Magic Wand borde vara standardutrustning i alla hem.
    Vi har testat lite olika varianter och alla har fungerat bra.
    Orginalet från Hitachi med sladd är extremt kraftfull men kan man nöja sig med inte fullt så extrem kraftfullhet är laddbara varianter smidigare i många lägen.

Ett mycket användbart redskap. Allt från att ge älsklingen lite nackmassage när man tittar på tv till kraftiga orgasmer vid intimare massage klarar den av. Finns också en massa trevliga tillbehör. Olika huvuden för olika ändamål och en klar favorit bland dessa är ett huvud som heter Shark head. Är nästan som en målstyrd missil när det gäller att träffa rätt på G-punkten. Finns också en del kuddar med uttag så att man kan använda sin Magic Wand för stimulans av clitoris vid samlag.

Många varianter har en väldig massa olika vibrationslägen. Det kan låta kul men är mest irriterande om man råkar trycka en gång för mycket och då måste trycka en massa gånger på knappen innan man är vid den vibration man vill ha.

• Eva006

Jo det där vet jag och har googlat mig fram till att det finns många tillbehör (som vanligt är det på eftermarknaden man kan ta hem de riktigt stora pengarna men vilken är bäst?
    Om ni har fler vilken använder ni mest? 

• Anonym (Swinger)
    Eva006 skrev 2017-01-08 08:19:27 följande:

Jo det där vet jag och har googlat mig fram till att det finns många tillbehör (som vanligt är det på eftermarknaden man kan ta hem de riktigt stora pengarna men vilken är bäst?

Ur ren massagesynpunkt är originalet från Hitachi oslagbar. Den typ vi använder mest är dock billiga laddbara kopior från Kina. Finns för ett par hundralappar på Ebay. DX, Banggood och liknande. Dessa fungerar fantastiskt bra och är otroligt prisvärda. Dom är så billiga att vi har flera stycken vilket är praktiskt om man vill börja med avslappnande massage och sedan gå över till mer intim massage med något extra huvud för extra stimulans. Tänk lite rep. lite olja och ett par fulladdade Magic Wand så är den kvällen räddad.
  • Anonym (Roxi)

Jag har en LELO magic wand och den är toppen. Riktigt kraftfull vibrator, funkar bra till både massage och sex. Smart form och bra batteritid.

• Anonym (rabbit)
    Eva006 skrev 2017-01-08 08:19:27 följande:

Har du ingen vibrator idag?
    Har själv provat MW men tycker den är lite otymplig. Föredrar ju min rabbit men även ett ägg är bra.
  • NinjaLinan

Den här tråden gjorde mig glad!
    Jag brukar berätta för mina väninnor om min Magic Wand och har lite gjort et till min mission att låta alla kvinnor veta hur fantastisk den är!

ALLA KVINNOR BÖR HA EN :D
    Detta är orinalet, finns en väldig massa andra varianter, men denna levererar!
    sinamatic.se/produkt/fairy-wand-turbo-massager/

• Anonym (Tryck)

Den ser ut som ett barnhuvud. Trycker vissa tjejer in den i sig!? Verkar vara till för yttre stimulans mest

• MrFlex
    NinjaLinan skrev 2017-01-10 14:43:46 följande:

Den här tråden gjorde mig glad!
    Jag brukar berätta för mina väninnor om min Magic Wand och har lite gjort et till min mission att låta alla kvinnor veta hur fantastisk den är!

ALLA KVINNOR BÖR HA EN :D
    Detta är orinalet, finns en väldig massa andra varianter, men denna levererar!
    sinamatic.se/produkt/fairy-wand-turbo-massager/

Det är inte originalet. Originalet är från Hitachi. Helt oviktigt men rätt ska vara rätt:)
  • Anonym (Swinger)
    Anonym (Tryck) skrev 2017-01-10 21:15:10 följande:

Den ser ut som ett barnhuvud. Trycker vissa tjejer in den i sig!? Verkar vara till för yttre stimulans mest

Självklart är den tänkt att användas för yttre stimulans, Finns dock en uppsjö av tillbehör om man vill ha annan form av stimulans. 
  • Anonym (rabbit)

Ställer frågan en gång till:
    Varför inte köpa en vibrator som är till för just onani?

• Nyfikna72
    Anonym (rabbit) skrev 2017-01-11 10:16:44 följande:
    Ställer frågan en gång till: Varför inte köpa en vibrator som är till för just onani?

Tja smaken är ju som baken? Man får använda dem till vad man vill och nöjer man sig med nån durrande onanivibrator av klassisk modell så är det okej det också.........
  • Anonym (Swinger)

Det ena behöver inte utesluta det andra. Min flickvän behöver dock rätt kraftiga grejer för att det skall ge resultat och att jämföra klitorisstimulansen från de små söta öronen på en rabbit med en Magic Wand är som att jämföra en Fiat Punto med en Ferrari Enzo. Funderar en rabbit så finns det inget behov för en Magic Wand för den sortens stimulans men den kan dels användas till så mycket annat och vissa behöver helt enkelt kraftigare grejer än andra.
  • MrFlex

Skillnaden mellan en magic wand och en "vanlig" vibrator är frekvens och slaglängd.
    Mitt ex kunde inte komma av alla dessa ettriga vibratorer som vibrerar snabbt och ettrigt (kort slaglängd). Med en wand så blev det helt annorlunda.

Min nuvarande är tvärt om. En wand blir för intensiv och hon gillar dem inte.
  • Anton Chigurh
    Vi har en MW, och fördelen med den är att du kan anv den på lägsta frekvensen vad gäller vibrationer, och det kan  du göra utan att den sackar. (Det är förstås en nätdriven variant). Och det upplever min UNDERBARA kvinna som mycket mer njutbart än snabba vibrationer. Och för det behövs en manick som har en kraftfull motor. Alla gillar naturligtvis inte detta koncept, men för dom som gör det är detta ett ypperligt val. 

Ibland när Celine blowjob trycker hon med Wanden på den sk mellangården, och det är nåt in i helvete gottchzygrinså både man och kvinna kan njuta av denna eminente vibrator. Som från början faktiskt är avsedd för muskelmassage vilket är orsaken till den kraftiga motorn... 

Mvh //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • KarlssonsKalle
    Anton Chigurh skrev 2017-01-11 22:11:40 följande:
    Vi har en MW, och fördelen med den är att du kan anv den på lägsta frekvensen vad gäller vibrationer, och det kan  du göra utan att den sackar. (Det är förstås en nätdriven variant). Och det upplever min UNDERBARA kvinna som mycket mer njutbart än snabba vibrationer. Och för det behövs en manick som har en kraftfull motor. Alla gillar naturligtvis inte detta koncept, men för dom som gör det är detta ett ypperligt val. 

Ibland när Celine blowjob trycker hon med Wanden på den sk mellangården, och det är nåt in i helvete gottchzygrinså både man och kvinna kan njuta av denna eminente vibrator. Som från början faktiskt är avsedd för muskelmassage vilket är orsaken till den kraftiga motorn... 

Mvh //Anton
    Vi har ett antal vibratorer med en bättre rabbit och dessa går ju också att köra på väldigt låg hastighet...
  • Anton Chigurh
    KarlssonsKalle skrev 2017-01-12 09:41:40 följande:
    Vi har ett antal vibratorer med en bättre rabbit och dessa går ju också att köra på väldigt låg hastighet...
    Jodå, det finns alla gånger andra vibratorer än Magic Wand som är bra, vad jag vill påpeka är, att många (oftast lite billigare) inte klarar att köras på låg frekvens utan att sacka i hastighet. Det krävs en hyfsad kraftig motor för att klara låg frekvens utan att gå ner "i varv". 
    Och jag har endast varit med om att det är nätdrivna vibratorer som fixar detta, batterierna i vibratorerna är ju inte som ett batteri på en De Walt skruvdragare av profssmodell !!!

Lite så.

Mvh //Anton Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Swinger)
    Anton Chigurh skrev 2017-01-12 09:54:07 följande:
    Jodå, det finns alla gånger andra vibratorer än Magic Wand som är bra, vad jag vill påpeka är, att många (oftast lite billigare) inte klarar att köras på låg frekvens utan att sacka i hastighet. Det krävs en hyfsad kraftig motor för att klara låg frekvens utan att gå ner "i varv". 
    Och jag har endast varit med om att det är nätdrivna vibratorer som fixar detta, batterierna i vibratorerna är ju inte som ett batteri på en De Walt skruvdragare av profssmodell !!!

Lite så.

Mvh //Anton Glad
    När jag ger medicinsk massage och vill komma riktigt djupt ner muskelaturen finns det bara nätdriven Magic Wand som fungerar, men för lite mysig vardagsmassage fungerar en laddbar Magic Wand riktigt bra. Alla vibratorer har sina för och nackdelar och inget är rätt eller fel bara man hittar den eller de som passar för sig själv och sin partner. Finns dock få massageapparater som är så mångsidiga som en laddbar Magic Wand. Om flickvännen och jag skulle tvingas välja en enda skulle det bli laddbar Magic Wand på grund av mångsidighet och smidighet. Nu har vi dock inte det problemet då vår leklåda är full av allehanda massageapparater, pumpar, klämmor, rep, piskor och annat som kan ge  lite extra njutning. Glöm sedan inte bort att man kan ha förbaskat kul med vardagsgrejer så elvispar, eltandborstar och annat.
Svar på tråden Magic Wand