Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Magic Wand

Anonym (rabbit) skrev 2017-01-11 10:16:44 följande:
    Ställer frågan en gång till:
    Varför inte köpa en vibrator som är till för just onani?
    Vi har en MW, och fördelen med den är att du kan anv den på lägsta frekvensen vad gäller vibrationer, och det kan  du göra utan att den sackar. (Det är förstås en nätdriven variant). Och det upplever min UNDERBARA kvinna som mycket mer njutbart än snabba vibrationer. Och för det behövs en manick som har en kraftfull motor. Alla gillar naturligtvis inte detta koncept, men för dom som gör det är detta ett ypperligt val. 

Ibland när Celine blowjob trycker hon med Wanden på den sk mellangården, och det är nåt in i helvete gottchzygrinså både man och kvinna kan njuta av denna eminente vibrator. Som från början faktiskt är avsedd för muskelmassage vilket är orsaken till den kraftiga motorn... 

Mvh //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    KarlssonsKalle skrev 2017-01-12 09:41:40 följande:
    Vi har ett antal vibratorer med en bättre rabbit och dessa går ju också att köra på väldigt låg hastighet...
    Jodå, det finns alla gånger andra vibratorer än Magic Wand som är bra, vad jag vill påpeka är, att många (oftast lite billigare) inte klarar att köras på låg frekvens utan att sacka i hastighet. Det krävs en hyfsad kraftig motor för att klara låg frekvens utan att gå ner "i varv". 
    Och jag har endast varit med om att det är nätdrivna vibratorer som fixar detta, batterierna i vibratorerna är ju inte som ett batteri på en De Walt skruvdragare av profssmodell !!!

Lite så.

Mvh //Anton Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Magic Wand