• Johannus

Farmen

Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

• Svar på tråden Farmen
  • Linnis92
    Johannus skrev 2017-02-24 21:51:25 följande:

Ja han är självgod. Han yrke har tagit för hårt på han så han tror att han har rätt och ha det resten av livet med.

Håller verkligen med. Han borde förstå att han är pensionär.
  • Johannus
    Linnis92 skrev 2017-02-24 23:23:53 följande:
    Håller verkligen med. Han borde förstå att han är pensionär.
    Från sitt yrke i alla fall......Jag är två år yngre än han och jobbar fortfarande, men för han har det gått in i märg och ben att ge folk order och lyssna på hut......Nä fy vad man kan se fel på folk innan man lär känna dem bättre.
  • Linnis92
    Johannus skrev 2017-02-25 00:10:39 följande:

Från sitt yrke i alla fall......Jag är två år yngre än han och jobbar fortfarande, men för han har det gått in i märg och ben att ge folk order och lyssna på hut......Nä fy vad man kan se fel på folk innan man lär känna dem bättre.

Hade jag varit Syliane så hade jag kastat dom där jävla bockarna på gubben.
  • Nandez
    Linnis92 skrev 2017-02-25 00:11:39 följande:
    Hade jag varit Syliane så hade jag kastat dom där jävla bockarna på gubben.
    Det skulle jag också ha gjort, tycker att han är så dryg. Spännande i kväll hur torparna ska komma tillbaka.
  • Johannus

Nu kommer Kalle skryta om sina medaljer (NU har jag tre st) ....Synd att Alexandra åkte ut.

Ska verkligen bli kul att se vem av det tre som kommer från torpet vinner. Om det blir Linnea så kommer Alex få det hett om öronen :)

Om det blir Bettan så blir det inte kul och den tredje deltagaren tycker inte jag ska komma in då hon varit med tidigare. Jag anser att det är årets deltagare som borde ha fått tävla om en plats tillbaka.

Nu blir det också spännande vem Alexandra väljer som storbonde. Tror nog att hon väljer Maria.

• Linnis92

Jag tror Bettan eller Sara-Marie.

Gud vad jag gillar Jerry! Jag tycker han är stört skön! Och så gillar jag Maria, så jäkla kul med prästfrillan i söndags

• Klickerträna

(Ni får ursäkta att jag inte är så aktiv här. Det beror på att jag sällan kan se avsnitten när de går på TV, utan ser alla på helgen typ. Och då måste jag hålla fingrarna i styr, så jag inte råkar läsa i förväg här och får veta en massa smaskiga grejer som jag inte hunnit se.)

• andermajambrella

Hoppas verkligen linnea kommer tillbaka så det händer ngt spännande. Vill inte ha besserwisser bettan eller en gammal farmen deltagare som redan haft sin chans tillbaka.