• Johannus

Farmen

Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

• Svar på tråden Farmen
  • lövet2

Jag gissar att han väljer Maria. Det verkar som om han stör sig mest på henne.

30/1 -17 Antal besök: 87000
  • Johannus
    lövet2 skrev 2017-02-15 23:42:45 följande:
    Jag gissar att han väljer Maria. Det verkar som om han stör sig mest på henne.
    Maria kan vara grinig hon med, men om han väljer henne så får inte gruppen den goda maten hon gör och heller inte den maten som Gutta vill ha som uppgift. Hon verkar ha god kunskap i matlagning.
  • Linnis92
    Johannus skrev 2017-02-16 01:11:25 följande:

Maria kan vara grinig hon med, men om han väljer henne så får inte gruppen den goda maten hon gör och heller inte den maten som Gutta vill ha som uppgift. Hon verkar ha god kunskap i matlagning.

Sant! Ingen annan gillar ju att stå i köket så de förlorar mycket med Maria.
  • Nandez
    Johannus skrev 2017-02-16 01:11:25 följande:
    Jag har för mig att hon är kock. 
  • Nandez
    Linnis92 skrev 2017-02-15 21:11:57 följande:
    Håller med. Hela Alex och Syliane grejen gör att jag börjar tröttna. Visserligen typiskt TV4.
    håller med dig, gårdagens avsnitt var urtråkigt.
  • Treansresa
    Nandez skrev 2017-02-16 11:31:13 följande:

Jag har för mig att hon är kock. 

Läste att hon fick jobb på paolos restaurang i Göteborg efter farmen :)
  • Nandez
    Treansresa skrev 2017-02-16 11:43:27 följande:
    Läste att hon fick jobb på paolos restaurang i Göteborg efter farmen :)
    Ja, har också läst detta.
  • Johannus
    Nandez skrev 2017-02-16 23:04:40 följande:
    Vad tyckte ni om kvällens avsnitt?
    Jag tyckte det var fel av Alex att välja Timmy bara för att han själv ville. Nu kommer Timmy i sin tur ta Niklas bara för att djävlas (tror jag)

Nej det ska inte prata om vem som kommer att väljas utan det är bara storbondens iakttagelser och tanke vem han väljer.

Tv 4 fokuserar alldeles för mycket på Alex och Syljan...Vem vill sitta titta på deras barnunge lek som kära.....Nä fy.

Enligt Paulo så skulle det vara massor av dramatik som han berättade på FB i början, men det verkar utebli.
  • Linnis92
    Nandez skrev 2017-02-16 23:04:40 följande:

Vad tyckte ni om kvällens avsnitt?

Jag hade redan på känn att Alex skulle välja Timmy. men när han sitter framför kameran och säger att han väljer taktiskt och vill tvinga de andra att göra detsamma så vill han bara försöka skapa drama och spänning, då hade han valt Nicklas istället. Och jag tror Timmy kommer välja Robban eller Nicklas.

Jag är också helt övertygad om att Alex och Timmy redan har gjort upp om vem Timmy ska välja.