Inlägg från: Lingah2 |Visa alla inlägg
  • Lingah2

Nått vibrerar(skorrar) i lungorna när jag andas

Som rubriken ....när jag andas så vibrerar det ..vet inte om det är lungorna men mellan brösten ungefär..det vibrerar eller rosslar men inte jämt ..mest på kvällen när jag ligger ner...såhär har jag haft i ca 3 månader är också gravid i v 28 om det kan ha nån betydelse..någon som haft nå liknande bekymmer och vet vad det kan vara?

• Svar på tråden Nått vibrerar(skorrar) i lungorna när jag andas
  • Lingah2

jag ringde?hon sa att jag skulle ringa vårdcentralen..så gjorde det idag?och fick inte tid förrän om två veckor!:(

• Lingah2

Jag ringde barnmorskan o fick en tid till läkaren via dom istället på onsdag..men nu ligger jag o inte kan sova för jag oroar mig att det ska vara det värsta:(

• Lingah2

Jag röker inte..sitter på vårdcentralen nu..kom nyss när jag spottade upp blodklumpar ftån halsen så är rätt orolig

• Lingah2

Hon trodde det var slem som jag kände av när det rörde sej..men självklart så kände jag inte av det när hon lyssnade på det:( och slem vet jag själv att det inte är för det sitter på samma ställe hela tiden och känns som en "flik" som rör sej ..hon frågade om jag trodde det kom från hjärtat men jag svarade att det kändes som det kom från luftröret så hon undersökte inte hjärtat så nu har jag inte kunnat släppt tanken på att det skulle vara nått med hjärtat:( hon sa att dom gör inte röntgen heller när man är gravid...sp jag får helt enkelt stå ut o hoppas att det inte är nått farligt:(

Svar på tråden Nått vibrerar(skorrar) i lungorna när jag andas