cosmicobolt skrev 2017-05-19 01:14:40 följande:
Ja, jag måste ju ignorera familj och så, kan inte ha sådan belastning.
Nu går jag på en kurs via af, riktigt sunking och trist, men kanske de leder till något. Jobb jag söker är allt från städ till det jag är utbildad inom.
Varje månad går jag back med 3000 spänn som csn ska ha. Får bara 7000kr i månaden. Hyran ligger på 5000, el, bredband, telefon, hemförsäkring, a kassa och busskort tar resten. Pengarn går direkt till räkningar och mat får jag tigga mig till där jag kan. Skulderna bara hopar sig.
Detta är helt sjukt, jag vet inte vad jag kan göra. eftersom jag inte får i mig korrekt näring, har obehandlad fibromyalgi för att det är för dyrt (har inte råd att ens gå till vårdcentralen) Och nej, soc tycker att den inkomst jag har är så pass nog att jag inte är berättigad till annan ersättning eller ens hjälp till sjukbesök. Så alla krämpor, negativa tankar all skit som kastas på en från alla samhällsskikt ovanför mitt får man bara acceptera och gilla. Finns inget annat att göra. Detta har gjort mig rejält avtrubbad inför människor. Men va skall man annars göra, man har ju inte råd att känna av all skit längre.
Poänglöst att vara 40 bast och arbetslös. Pallar inte med de hot från af och fk som kväver mig, alla deras muppiga fel de gör kontinuerligt som man får betala för. Den press som jag har på mig börjar jag bli trött på.
Känns som det enda rätta är att dö. Hur man än försöker lösa det, så är det den enda utvägen.
Jag blir så ledsen för din skull!
Tror du att du skulle kunna jobba som kundresurs på Af? Var bor du?