• Lincha77

Efter hur många inseminationer fick du/ni +?

Hej!
    Jag är 32 år och inseminerades i december nu och det var min första insemination och vi fick plus Glad så är snart i vecka 7. Lycka till önskar jag er!

• Lincha77
    fritil9 skrev 2017-01-11 11:06:32 följande:
    Å vilken lycka! Grattis! :D Hur många milj spermier? Å blir så nojig att något är knas med mig.. Har alla förutsättningar för att lyckas, ändå tog det inte :( (vet att det kan ta tid, men ändå)
    Ja verkligen total lycka men känns fortfarande overkligt och inte förrän vi ska på vul om några veckor så kan jag tro att det är sant. Glad Vi har ett tvillingpar på 5 år som min flickvän bar så nu håller vi tummen hårt för att allt även går bra denna gång.
    OJ ingen aning, visste inte att man kunde få reda antalet :)
  • Lincha77
    AlexSthlm skrev 2017-01-11 12:12:43 följande:
    Wow grattis!!

Kul med 5-åriga tvillingar, då är det fullt ös! Hur många försök tog det för din flickvän att bli gravid?
    Vågar inte säga T ordet än (skrockfull) som jag är Skrattande men som sagt så har vi ju iaf fått ett + och bara de gör mig glad då jag först hade en äggledare som verkade lite "ur funktion" och de ville göra en IVF men sen efter ytterligare en koll så verkade den ok också. Kommer inte riktigt ihåg hur många försök det blev tillslut men tror 2 inseminationer och sen 2 ivf:er och på sista insättningen så lyckades vi. Glad
  • Lincha77

Jag fick glad gubbe 10.30 och inseminerades dagen efter klockan 13.15 och då tog det sig ????????????så jag vet inte alls vad som är bäst eller inte. Lycka till oavsett!

Svar på tråden Efter hur många inseminationer fick du/ni +?