• Anonym (GH)

    Fråga till kvinnor med stora rumpor

    Ni kvinnor som har stora rumpor, tycker ni om när er partner har händerna på era skinkor? När hen klämmer/smeker/gungar dem?

  • Svar på tråden Fråga till kvinnor med stora rumpor
  • Anonym (Lotta)

    Kläm o smek är mysigt..
    Men gung är inte alls kul, då blir jag bara sur..

  • Anonym (As)

    Det är mysigt men ibland man min pojkvän stå och typ peta på den, trycka liksom och det är inte speciellt mysigt

  • Anonym (tjejj)

    Ja det är väl nice. Gunga? Har jag aldrig varit med om. Men smeka osv är mysigt. 

  • LadyB

    Jag gillar när sambon går förbi och smeker eller klappar lite på rumpan. Men det har ju för min egen del inget att göra med storleken på baken.

  • Anonym (Mickan)

    Älskar när MB min kille klämmer försiktigt och smeker den. Är inte jätteglad i att han gungar skinkorna men han älskar att göra det och typ väga skinkorna i sina händer. Och han gillar att ha handen under en av mina skinkor när vi går tillsammans för att känna hur den gungar till i handen. Han blir superkåt av det så därför accepterar jag att han håller på även om jag själv bara känner mig fet där bak nät han gör så. Han tycker om att smiska mig också. Gillar inte det speciellt men att bli smekt efter smisk är faktiskt riktigt ljuvligt.

    Min kille avgudar min rumpa och då får han hålla på med den.

  • Anonym (As)

    Alltså din kille låter toppen Haha. Hade älskat om min kille varit lika into min rumpa

    Hur gammal är du om jag får fråga?

  • Anonym (Mickan)
    Anonym (As) skrev 2017-01-11 19:42:49 följande:

    Alltså din kille låter toppen Haha. Hade älskat om min kille varit lika into min rumpa

    Hur gammal är du om jag får fråga?


    Frågar du mig? Jag är 24. Jo jag är glad att han är galen i den då jag själv tycker den är för fläskig. Om du vill att han ska hålla på mer med din rumpa kan du väl hinta det för honom?
  • Överste Senap
    Anonym (Mickan) skrev 2017-01-11 17:25:54 följande:

    Älskar när MB min kille klämmer försiktigt och smeker den. Är inte jätteglad i att han gungar skinkorna men han älskar att göra det och typ väga skinkorna i sina händer. Och han gillar att ha handen under en av mina skinkor när vi går tillsammans för att känna hur den gungar till i handen. Han blir superkåt av det så därför accepterar jag att han håller på även om jag själv bara känner mig fet där bak nät han gör så. Han tycker om att smiska mig också. Gillar inte det speciellt men att bli smekt efter smisk är faktiskt riktigt ljuvligt.

    Min kille avgudar min rumpa och då får han hålla på med den.


    Låter som du har en vrålsexig rumpa! Är precis som din kille. Älskar att känna hur tjejens rumpa gungar. B-)
  • Anonym (hm)

    Smeker den gillar jag när min man gör och lätt smisk. Men han vill gärna smiska lite hårdare när han blir upphetsad men det får han.

    Är det skönt att klämma på kvinnans rumpa?

Svar på tråden Fråga till kvinnor med stora rumpor