• Twin peaks

    Ponera följande fantasiscenario

    Det är förfest, ett gäng tjejer och killar samlas för förfest innan de ska gå ut. Killarna består mest av de vanliga testosteronfyllda hunkarna förutom Kalle som är en lite blyg och osäker kille men väldigt artig och vänlig.

    Hunkarna börjar pimpla öl efter öl friskt som riktiga män ska. Kalle börjar dock plocka upp cider från sin systemkasse. Han får då frågan om han inte vill ha öl istället. Kalle svarar då ärligt nej tack jag föredrar cider. Hunkarna börjar då retas och säger "Fan va e du för en kärring som inte dricker öl." Om ni var på denna förfest hade ni tagit Kalle i försvar och frågat vad hans kön har att göra med vilken alkohol han föredrar?

  • Svar på tråden Ponera följande fantasiscenario
  • Carambolan

    Oj, jag kan inte föreställa mig att jag skulle hänga med den sortens killar från början ens. Det där töntmacho-beteendet finns verkligen inte i min umgängeskrets.

  • John22

    Jag hade nog försvarat honom och sagt åt dem att lägga av. Alla har olika smak och vissa gillar helt enkelt inte att dricka öl.

  • Anonym (K)

    Lägg av!

    Det är ju bara en dryck, såsom mat gillar man olika saker. 

    Jag är man och gillar inte öl. Jag dricker cider, vitt vin, cointreau och alla de typer av "tjej"drickor som finns. Varför, jo för att jag gillar smaken punkt. 

    Jag kan festa lika hårt som vilken annan, jag kan parta och vara social som vilken annan. Har inte det minsta med om man dricker ölen eller ej.

  • Twin peaks
    Anonym (K) skrev 2017-03-03 13:09:30 följande:

    Lägg av!

    Det är ju bara en dryck, såsom mat gillar man olika saker. 

    Jag är man och gillar inte öl. Jag dricker cider, vitt vin, cointreau och alla de typer av "tjej"drickor som finns. Varför, jo för att jag gillar smaken punkt. 

    Jag kan festa lika hårt som vilken annan, jag kan parta och vara social som vilken annan. Har inte det minsta med om man dricker ölen eller ej.


    Använder du klänning också?:) (Ironi)
Svar på tråden Ponera följande fantasiscenario