• Anonym (Godispåsen)

Killen äter godis ur min kropp!

Min kille är helt klart den "experimentella typen", kanske på gott och ont då jag blir lite konfunderad, därav denna tråd.

Är det någon annat tjej (jag är 22 och han 25) som erfarit att killen vill stoppa in olika saker som frukt, grädde och framförallt godis som han sedan antingen själv pillar ut och typ äter upp eller vill att jag med musklerna "trycker" ut först? Han säger att han älskar min kropp på alla sätt och jag misstror knappast det men det känns ändå lite udda.

Jag vet inte så mycket vad andra gör i sängen och min väninna som jag anförtrott det åt skrattar bara. Hon har haft duktig många killar (vi ser båda bra ut men i hennes fall är det nog lite nymfomani bakom antalet vilket hon medger). Hon säger i alla fall att ingen har gjord just detta med henne.

Han kan spruta in lite grädde i musen vilket är "okej" i och för sig men sedan för han in en rund eller avlång klubba och vispar runt. Sådär håller han liksom på! Det känns inte just obehagligt (dock "kladdigt") men "lustigt". Senaste gången hamnade en annan godisklubba inne i mitt anus. Strax innan hade han gjort mig galet kåt genom vanligt slickande så lät jag lät honom hållas. Lite grädden som glid och sen in och ut, slick på klubban och sen in med den igen. "Crazy" eller vad säger man?!

Nån gång kom det ut en godisbil i trosan på morgonen som blivit kvar sedan leken timmar innan. När han märke min förvåning var vi snart igång igen(!). En polkagrisstake och modell större åkte in både fram och bak. Känns som för mycket ibland och om ni inte tänkt på det så kan just godis kladda en hel del. en fuktig handduk innan man ska sova eller en extra dusch för kladdets skull har mer eller mindre blivit en vana.

• Svar på tråden Killen äter godis ur min kropp!
  • i-o

Thumbs up för detta. Förslagsvis trycker du ner lite godis i killens urinrör också så får du se vilken smakförändring det blir. Kan förmodligen få även den mest spermahatande partner att bli "rehabiliterad".

• Nizon

Om man ska göra en vuxen variation av Kalle och chockad fabriken, Så tror jag att ni är det paret än så länge, som faktiskt kan vara med och ge förslag på innehåll.

Nä men skämt åtsidan. Har aldrig hört om det där förut. Fick mig faktiskt ett gott skratt. Men så länge du är nöjd och han är nöjd, njut och koppla av. Men tror det kan vara bra om du nu redan börjar fundera vad som är din gräns. Så inte hans fantasier spår ur.  

Som exempel om man smäller godis så ja det kan göra ont, tänker inte ge er den historian för den här till min ungdomstid hahaha. 

• Nizon
    Nizon skrev 2017-01-20 00:06:52 följande:

Om man ska göra en vuxen variation av Kalle och chockad fabriken, Så tror jag att ni är det paret än så länge, som faktiskt kan vara med och ge förslag på innehåll.

Nä men skämt åtsidan. Har aldrig hört om det där förut. Fick mig faktiskt ett gott skratt. Men så länge du är nöjd och han är nöjd, njut och koppla av. Men tror det kan vara bra om du nu redan börjar fundera vad som är din gräns. Så inte hans fantasier spår ur.  

Som exempel om man smäller godis så ja det kan göra ont, tänker inte ge er den historian för den här till min ungdomstid hahaha. 

smälter godis skulle det vara hahaha
  • Haskel

Vad vinner man på att vara som alla andra, eller som alla andra förväntar sig?

Det är ju bara du och din kille som har sex, och vad ni gör är det bara ni som ska tycka om.

Sex med grädde och frukt vet jag är härligt, även om det är många år sedan sist.
    Självklart blir även jag lite fundersam angående kladdigt socker från godis. Men har det gått bra hitintills, så är det väl inget att oroa sig för heller.

Kul med kreativa och öppensinnade människor!

• i-o
    Nizon skrev 2017-01-20 00:06:52 följande:

Om man ska göra en vuxen variation av Kalle och chockad fabriken, 

NEEEEJ MENTALA BILDER. Fan ta dig! :C
  • Nizon
    i-o skrev 2017-01-20 00:25:33 följande:
    NEEEEJ MENTALA BILDER. Fan ta dig! :C
    Hahahaha sorry 
  • Anonym (47yo-tuppruskare)

Eftersom det finns väldigt mycket att läsa om just godis,choklad, grädde mm i musen så lär det inte vara så ovanligt som många tror. Det som kan vara farligt verkar vara att PH balansen störs så risk för svamp ökar. (Men man kan väl spola rent efter eller?) 

Här några som testat, fast med "poprocks"
    www.medicaldaily.com/sex-sent-me-er-woman-puts-pop-rocks-vagina-during-sex-causing-dangerous-burning-and-itching-281802

When sugars such as whip cream, syrups, and candy during sex touch the vagina, it typically upsets your PH levels. This can also cause or further irritate an existing vaginal yeast infection and lead to other yeast problems in other parts of the body.

Vet inte hur farligt detta skulle kunna vara, men läkarna verkar råda att inte stoppa godis i musen, fast å andra sidan vilken tandläkare skulle råda någon att stoppa godis i mun?

• Anonym (Nej tack)

Nej, nej och åter nej. Äckligt, vidrig, usch!

• i-o
    Nizon skrev 2017-01-20 00:29:56 följande:
    Hahahaha sorry 
    Det är okej. Jag försöker släta över det hela med tankar på ompalomier i raffset istället.
  • Nyfikna72

Det är nog ett troll med mycket fantasier...........saken som sådan förekommer ju men just grädde ihop med kroppsvätskor är visst vidrigt så har man testat det så tror jag inte man lovordar det på det viset. Man testar det engång och kanske aldrig mer.

• Anonym (Godispåsen)
    Nyfikna72 skrev 2017-01-20 07:43:12 följande:

Det är nog ett troll med mycket fantasier...........saken som sådan förekommer ju men just grädde ihop med kroppsvätskor är visst vidrigt så har man testat det så tror jag inte man lovordar det på det viset. Man testar det engång och kanske aldrig mer.

Precis, det stämmer så väl. Framförallt killen har märkt att grädden inte smakar eller luktar "färskt" så länge som man kan önska. Det brukar numera alltid bli en extra dusch efteråt då. Men Ahlgrens bilar har hittat nya tävlingsbanor i mig. Igår var det dags igen för "start" men det är osäkert om alla hann komma i mål innan loppet var över .

Sen hade han hittat nåt annat godis som påminner om ett "kulband" mer eller mindre. De hamnade i lyktagången först sen vet jag inte var de tog vägen, de är inte kvar där ialla fall. Ja du "milde..."
  • Cerena

Tycker du låter som en riktig smarrig Gott o Blandat påse...!

Får man komma över och dela på en påse en lördagkväll *haha*...

Jag har bara delvis erfarenhet av en kille som gillade honung (flytande) och han var betydligt attraktivare än Nalle Puh *lol*

För oss blev det en grej vi gjorde i ett spa som vi nyttjade på tu man hand (så det blev enkelt att hantera). Han hade en spruta som ha använde för att få in det in i mig. Så nära en laxervariant man kan komma. Vi gjorde det vid ett par tillfällen, han gillande när det liksom rann sött ur mig. Var mer som en "extra grej" men helt okej och lite kinky inslag i den erotiska leken...

• Anonym (kul)

Jag förstår inte riktigt vad det är du vill diskutera. Det du beskriver är ovanligt, som du ser på många reaktioner. Att folk tycker att det är äckligt och konstigt är inte något att bry sig om - så länge ni inte tänkt att bjuda med just den personen i ert sexliv är det ju inget som skadar den.

Socker och liknande kan leda till att du får svampinfektioner. 
    Att gå från analt till vagnialt sex (med en leksak eller kroppsdel) kan leda till bakteriell vaginos och urinvägsinfektion. Säkert finns det risk för allvarligare bakterisjukdomar med. En vän som sexade genom svampinfektion fick bland annat på grund av det vestibulit vilket gjorde att all typ av vaginalt sex smärtade fruktansvärt och till slut omöjliggjordes under flera år. 

Att gå från analt till oralt (med leksak eller kroppsdel) kan innebära att han får i sig bakterier som verkligen inte är bra att ha i mun eller mage, vilket bland annat kan orsaka diarré.

Så, era lekar kan leda till många trista komplikationer, och jag råder dig att läsa på lite. Känner du att det är värt risken och att ni båda är nöjda och glada med det - ja, då är det väl upp till er att göra det ni vill. ja, då är det väl bara att köra på. Ni gör det ni vil. 

• Anonym (verkligen?)

Så du är en snygg 22-årig tjej (som bara händelsevis råkar ha en väninna som är nymfoman) och uttrycker dig såhär om ditt sexliv:

- "En polkagrisstake modell större åkte in både fram och bak"
    - "fäller upp mina ben med sina stora händer i knävecken för att blotta mig helt för hans 'söttbegär' "
    * "godis som ... hamnade i lyktagången"

Det låter mer som fantasier tagna från en halvdant skriven sexnovell än en verklig situation.

MEN, för all del, om det nu är sant:
    Matsex är absolut inte ovanligt utan förekommer i många olika variationer.
    Däremot är det inte bra för ditt underlivs hälsa att utsättas för så mycket socker och godisprodukter, särskilt inte om du riskerar att "glömma kvar" godisbitar som "trillar ut" vid senare tillfälle. I övrigt är du ju fri att göra som du känner, så länge båda är med på det.
  • Anonym (Godispåsen)

Ja det var ord och inga visor!

Har alltid haft en öppen attityd till sex men du hittar inte många som mig som sitter och "pratar" med okända kring dessa saker. Jag är likadan förstås. På nätet erbjuds ju möjligheten att både ge och få synpunkter och idéer som man inte annars ger eller tar del av. Skulle någon finna ut vem jag är i fel social media och jag varit så öppen som jag varit här så skulle jag inte bemöta det. Alltså sexlivet är ju privat på så sätt, även om inbjudna tas emot med öppen attityd. Förstå mig rätt. Jag bjuder på riktigt privata saker men bara genom den anonymitet som ges.

Jag försår att sex kan vara en risk. Även om jag inte är medicinskt skolad så inser jag det. Vi har bakterier på olika håll och kanter i kroppen och i omgivningen och ibland blir man sjuk av det.

Samtidigt är sex alltför skönt för att ställa upp hinder på vägen tycker jag. Den som drabbas bär ju alltid med sig en sak. Tex om man varit med om en bilolycka. Då skulle man säkert inte slarva med bältet nångång. Kanske det är så med det mesta.

Nu har jag inte visat mig vara så känslig kring detta som vi gör och har klarat sexlekar bra ända sedan sexdebuten som 14-åring. Har inte ens haft en urinvägsinfektion för att nämna något som är ganska vanligt. Därtill gör man vad som går att sköta sig efteråt. Jo nån liten grej har kommit ut timmar senare men så har det ju inte varit varje gång.

• Anonym (Ajaj)

Huva. Tänker bara på hur vass en polkagris kan bli på sina ställen när den är halväten.

• Seuss

Om ni båda njuter av det , så kan det väl inte vara fel ? Så länge ingen far illa ,så njuta av varandra på ert sätt . 

• Anonym (agda)

Tur man är gammal och lagt sexeriet på hyllan. FY F..N för att ta över en sån äcklig kille som legat och slörpat grädde och godis ur tidigare flickvännens rövhål.

• Anonym (Vidrigt)

[quote=77330647][quote-nick]Anonym (agda) skrev 2017-01-21 09:45:47 följande:[/quote-nick]Tur man är gammal och lagt sexeriet på hyllan. FY F..N för att ta över en sån äcklig kille som legat och slörpat grädde och godis ur tidigare flickvännens rövhål.

[/

Gammal eller inte, skulle hellre leva i celibat resten av livet än att göra något med den killen. Haha! Finns folk till allt!

• Anonym (Godispåsen)

Tror egentligen inte min killes lekar med mig tillför något verkligt nytt i sig. Sex har nog alltid haft inslag av ätbara saker. Alla gör väl olika, en del testar en gång med nåt medan andra gör det fler gånger och experimenterar. Att knulla och slicka varandra" kan ju ses som perverst i sig om man vill. En del gillar ju inte sex, andra håller sig till traditionella varianter och andra tar det lite längre. Vi eller min kille är nog bara en av dom.

Jo förresten, Polkagrisen suger han på, han biter inte i den. Skulle den trots det gå sönder har den nog gjort sitt

Svar på tråden Killen äter godis ur min kropp!