Killen äter godis ur min kropp!
Min kille är helt klart den "experimentella typen", kanske på gott och ont då jag blir lite konfunderad, därav denna tråd.
Är det någon annat tjej (jag är 22 och han 25) som erfarit att killen vill stoppa in olika saker som frukt, grädde och framförallt godis som han sedan antingen själv pillar ut och typ äter upp eller vill att jag med musklerna "trycker" ut först? Han säger att han älskar min kropp på alla sätt och jag misstror knappast det men det känns ändå lite udda.
Jag vet inte så mycket vad andra gör i sängen och min väninna som jag anförtrott det åt skrattar bara. Hon har haft duktig många killar (vi ser båda bra ut men i hennes fall är det nog lite nymfomani bakom antalet vilket hon medger). Hon säger i alla fall att ingen har gjord just detta med henne.
Han kan spruta in lite grädde i musen vilket är "okej" i och för sig men sedan för han in en rund eller avlång klubba och vispar runt. Sådär håller han liksom på! Det känns inte just obehagligt (dock "kladdigt") men "lustigt". Senaste gången hamnade en annan godisklubba inne i mitt anus. Strax innan hade han gjort mig galet kåt genom vanligt slickande så lät jag lät honom hållas. Lite grädden som glid och sen in och ut, slick på klubban och sen in med den igen. "Crazy" eller vad säger man?!
Nån gång kom det ut en godisbil i trosan på morgonen som blivit kvar sedan leken timmar innan. När han märke min förvåning var vi snart igång igen(!). En polkagrisstake och modell större åkte in både fram och bak. Känns som för mycket ibland och om ni inte tänkt på det så kan just godis kladda en hel del. en fuktig handduk innan man ska sova eller en extra dusch för kladdets skull har mer eller mindre blivit en vana.