Inlägg från: gammelpysen |Visa alla inlägg
  • gammelpysen

Ruvartråd

Där kom mensvärken.... som på beställning.... Fan!!! Hoppas det går bra för er andra. Jag ger upp hoppet. Kände på mig att det skulle gå åt skogen från början så var beredd på detta. Känns bara så tufft just nu....

• gammelpysen

Tack för de uppmuntrande orden wittra. Vi kommer att köra på. Jag är 36 och har åldern emot mig, inga uppehåll här inte.

Tusen tack återigen, det behövdes ikväll

• gammelpysen

Ruvardag 5. Inga tecken på något. Den lilla värk jag hade igår är borta. Hur mår ni andra?

• gammelpysen

Hmm, funderar på söndag. Tog ovitrellesprutan en måndag, då har det hunnit gå ur kroppen. Mensen borde komma idag, men hoppade givetvis en vecka förra månaden, så vågar inte ropa hej. Denna väntan...

Du känner inga andra symptom än lugn? Tar du lutinus?

• gammelpysen

Ruvardag 6 idag. Fortfarande ingen mens. Borde ha kommit igår eller idag. Svullen i magen ikväll, ont i huvudet. Vet inte om det beror på att jag inte druckit så mycket kaffe

Nyfiken... hur går det för er andra?

Tänkte däremot vänta till nästa vecka för ett ev test... vill inte bli besviken...

• gammelpysen

Söndag, det skulle jag inte utgå ifrån. Har läst någonstans att hcg börjar tillverkas dag 6, och inte kan spåras förrän några dagar senare...

• gammelpysen
    39årvillblimamma skrev 2017-02-25 08:14:10 följande:

Jag kunde inte hålla mig till 2:e mars och testade positivt imorse. Skall jag vara glad nu? Vågar jag tro på att min grodd håller sig kvar därinne? Är nog lite chockad tror jag.

Åååh, grattis!!!

Har du några symptom?
Svar på tråden Ruvartråd