Inlägg från: gammelpysen |Visa alla inlägg
  • gammelpysen

Ruvartråd

Jag har testdag 3 mars. Mensen har varit förvånansvärt regelbunden senaste tiden och borde ha kommit för två dagar sedan (givetvis hoppade den några dagar förra månaden så jag kan ju inte utgå från att den MÅSTE komma i tid nu).

Inga direkta symptom. Har haft mensvärk till och från. Huvudvärk igår. Vaknade hungrig i morse. Annars ingenting.

• gammelpysen

Jag ska försöka undvika att testa innan fredag. Antar att jag kommer att veta då ändå - varje dag är en liten seger. Hoppas det håller i sig. Känns som om jag skulle bli rätt knäckt om jag hann få mens nu...

• gammelpysen

Inleder ruvardag 8 och fortfarande ingen mens. Fortfarande inga direkta symptom mer än en aning ömma bröstet som kommer och går och lite molvärk emellanåt.

Hur mår ni andra?

• gammelpysen
    Söndag skrev 2017-02-24 23:02:55 följande:

Jag var dum och tjyvtestade minus igår ruvardag 5 med blasto fått för mig att de inte blir nått tyvärr

Hur går det?
  • gammelpysen
    Söndag skrev 2017-02-26 10:00:38 följande:

Testat minus idag, så nä inget denna gång heller!

ledsamt jag får pga sjukdom inte göra några nya försök innan hösten så just nu är de fattigt och deppigt!!

Ge inte upp hoppet. Testdag är ju trots allt inte förrän fredag. Kram!
  • gammelpysen
    onewish skrev 2017-02-27 08:27:32 följande:

Jag hade testdag i lördags.. minus såklart. Känner hopplöshet och vet inte hur man ska orka kämpa.. hoppas det går bättre för er andra!

Verkligen ledsen för din skull. Stor kram. Ge inte upp.
  • gammelpysen

Jag har testdag på fredag. Har gått 4 dagar över tiden. Förra månaden hoppade mensen - hoppar den lika mycket nu borde den komma i natt... Ruvardag 9 som sagt.

Inga symptom mer än att jag känner mig tjock brösten spänner lite, men inte anmärkningsvärt. Springer på toa stup i kvarten för att dubbelkolla att mensen inte kommit än... men nej, kan inte påstå att jag känner några gravidsymtom.

Hur mår ni andra?

• gammelpysen

Glömde nämna att den kom punktligt när vi gjorde ET och vår första FET. Med andra ord är det väl ett ganska positivt tecken att den inte kommit än.

• gammelpysen
    Ztella skrev 2017-02-28 08:04:15 följande:

Får du progesteronstöd?

Jag jämför och känner efter hela tiden mot hur det va med sonen, känner heller ingenting. Får inget extra progesteron och tror därför att jag kanske kände mer förra gången.. Då körde vi långa protokollet så då va man ju fullproppad med hormoner redan innan et. Tänkt tjuvtesta men vette fasiken om jag törs.. Hatar det här alltså!!! En vecka sen Fet idag, testdag 9/3 och bim 5/3

Nej, får inget progesteron. Läkarna anser att kroppen inte behöver det eftersom det produceras vid ägglossning. Jag fick letrozole och en äl-spruta, men inget efter. Kanske även därför jag inte så mycket symptom men samtidigt är försiktigt hoppfull att det kan ha gått vägen.
Svar på tråden Ruvartråd