Ruvartråd
När skall du testa? Borde verkligen visa något med tanke på att du satte in en blastocyst. Jag fattar att du varken vågar testa eller tro på att det gått vägen men jag sätter en slant på att det har gått vägen. Stort lycka till!

När skall du testa? Borde verkligen visa något med tanke på att du satte in en blastocyst. Jag fattar att du varken vågar testa eller tro på att det gått vägen men jag sätter en slant på att det har gått vägen. Stort lycka till!
Välkomna! Hoppas det får bra för oss alla!
När jag gjorde återföringen hade jag världens pms. Det nämnde jag och sa att "det går nog inte vägen", men läkaren sa att det snarare var ett positivt tecken eftersom det är ett tecken på att man haft äl. Progesteronet verkar helt enkelt. När har du testdag?
Du har ju testdag snart, spännande! Hur känner du? Kram
Här är en till som hade gräsligt humör under ruvningen, fick mens igår så vet ju attt de är kört, slutade även med lutinus igår vet dessvärre att humöret blir ännu svajigare efter mens när jag tagit lutinus
Aaaaargh... tror det är kört här med... testdag i morgon men verkar som om mensen är på gång ändå.... NEJ!
Kanske aningen rosa. Vet inte. Har sprungit på toa konstant senaste dagarna, kanske blivit irriterat... är så nervös och ångestfylld inför morgondagen....
Var helt slut igår men piggare idag...
Blir tyvärr ingen bebis för oss. Testade negativt idag på ruvardag 13, testdag. Är så ledsen. Ingen mens i sikte och jag tar inte heller någon progesterone, så ska höra om jag kan åka in idag och se vad som hänt.
Lycka till ni andra!
Tack för era svar!
Det får bli ett nytt äggplock.... Fan! Jag mådde skit förra gången. 20 blåsor, 16 ägg, 6 befruktade, ett insatt och två till frysen....
Nej, vad tråkigt! Om din mens är mycket försenad kan embryot ha fäst men sedan släppt, s k kemisk graviditet. Det har hänt mig flertalet gånger. Kanske ingen tröst men ev en förklaring. Har ni fler försök?