Hur håller man sig drogfri?
Du har en diagnos?
ADHD eller liknande?
Du har en diagnos?
ADHD eller liknande?
Där har du anledningen till ditt sug på amfetamin och även tramadol som har en SSRI-liknande effekt.
Det finns lösningar, men inget jag kan ta här.
Det finns ett moment 22 läge på detta område.
Och det är om du missbrukare/tar droger får du sällan hjälp.
Det är för djävligt att det funkar så, men ofta gör det så :/
Inga problem och sätta in medicinen, problemet är att man skapar ett moment 22.
Och 30papp på få en person att gå ifrån amfetamin till föreskriven medicin, är ju inget mot vad en amfetamist sen kostar samhället.
Så gömma sig bakom kostnader fungerar inte, då kostnader blir större om man låter bli och mycket större.
Jag belyser ett problem, som är ett moment 22.
Det är nog du som inte förstår vad jag säger, då det var trots allt du som svara på mitt inlägg.
Och som jag tog upp moment 22 situationen som uppstår.
Nått du inte ens nämnt före, detta är ett problem och kostar bra mer än dessa 30 papp om en sådan slinker förbi.
Exakt som JAG sa, och att det är ett moment 22, så nä du kan inte ta kred för detta moment 22 inom medicineringen här.
Resten redan gått igenom.
Fattar inte hur en utredare kommer fram till att man måste vara drogfri för få behandling, då det uppenbart leder bara till en massa missbruk.
Och jag tog upp moment 22 skeendet för denna patientgrupp som även tar amfetamin.
Vad du försker vet jag iten riktigt, en sak är klar och det är att inte förstå problemet med att vända dessa patienter ryggen som det faktiskt blir.
Nä, man kan tycka det är bra med drogfrihet vid insättandet av medicin, men varför tänker man inte längre än näsan räcker?
För avfärdar man en patient av denna typen, så har man antagligen skapat en missbrukare som kommer belasta samhället mångfalt mer än dessa ynka 30papp.