• Anonym (ts)

Jordnötsringarna försvinner

Läste nyss detta. De kommer sluta tillverkas eftersom de inte säljer tillräckligt bra. Vad tycker du, rätt eller fel? 

• Svar på tråden Jordnötsringarna försvinner
  • Ubbebubb

Bara OLW slutar tillverka dem (och jag visste inte ens att de hade jordnötsringar...), Estrella kommer fortsätta.

• i-o

Detta är rent ut sagt förjävligt ja.

Ska man bunkra?

• Aniiee

Alltså...
    1: Det är bara OLW som tar bort sina jordnötsringar. Estrellas kommer vara kvar.

2. Det är inte mycket jordnötter i de ringarna.....

Projekt 100 maträtter för under 30 kr per portion på g. Hittils 44. Bara 56 kvar.
  • Aniiee

Alltså...
    1: Det är bara OLW som tar bort sina jordnötsringar. Estrellas kommer vara kvar.

Projekt 100 maträtter för under 30 kr per portion på g. Hittils 44. Bara 56 kvar.
  • Aniiee

Ursäkta dubbelposten =/

• Anonym (ts)
    Aniiee skrev 2017-01-25 22:23:21 följande:
    Alltså...

Ubbebubb skrev 2017-01-25 22:21:48 följande:
    Bara OLW slutar tillverka dem (och jag visste inte ens att de hade jordnötsringar...), Estrella kommer fortsätta.

Estrella har bara jordnötsbågar... inte lika goda. Men det får väl duga.
  • Anonym (ts)
    i-o skrev 2017-01-25 22:21:54 följande:
    Detta är rent ut sagt förjävligt ja.

Ska man bunkra?
    Om man som jag tycker att Estrellas jordgubbsbågar inte är lika goda som ringarna JA varför inte? 
  • Anonym (ts)
    Anonym (ts) skrev 2017-01-25 23:05:56 följande:
    Om man som jag tycker att Estrellas jordgubbsbågar inte är lika goda som ringarna JA varför inte? 
    Jordnötsbågar ska det stå, inte jordgubb... 
Svar på tråden Jordnötsringarna försvinner