Jordnötsringarna försvinner
Alltså...
1: Det är bara OLW som tar bort sina jordnötsringar. Estrellas kommer vara kvar.
2. Det är inte mycket jordnötter i de ringarna.....
Alltså...
1: Det är bara OLW som tar bort sina jordnötsringar. Estrellas kommer vara kvar.
Alltså...
Ursäkta dubbelposten =/

Estrella har jordnötsringar också, tror till och med att de är originalet..
och supersmaskiga är dem!
Jag som stor potatischipsätare (Estrella Grillchips med vitlök) och ostbågeätare (OLW Cheeze Doodles) kan ge mig fan att de slutar tillverka jordnötsringarna bara för att jag aldrig någonsin stoppat en jordnötsring i munnen. Har faktiskt aldrig någonsin smakat en jordnötsring.
Får omg köpa en påse i morgon så jag hinner smaka innan tillverkningen slutar.
Estrellas jordnötsringar är ju förjävla goda rent ut sagt, så om OLWs försvinner stör det inte mig iallafall. OLW är bäst på vissa saker, Estrella på andra.
Jag brukar äta jordnötsringar samtidigt som jag trycker i mig Never stop. Av någon lustig anledning passar det sjukt bra ihop
Never stop funkar också kalas med sour cream & onion- chips, som jag vanligtvis inte gillar alls. Till grillchipsen funkar vanlig mjölkchoklad bättre.
Ja jag är ett litet monster 
Jordnötssmör är gott. OM det är av rätt märke (INTE sockerstinna Skippy, gärna någon variant med havssalt, typ Markatta eller Green choice), och helst, i mitt tycke, slät. MEN den måste brytas av mot något antingen chokladigt *host*nutella*host* eller något syrligt, typ hallonsylt (klassiska PB&J) eller, faktisk, lingonsylt. Jordnöts-chokladsås på glass är också super.

Det är ju för jävligt! Jag älskar jordnötsringar!!
NEEEEEJ! Jag älskar jordnötsringar! Det var det enda jag kunde äta utan att spy när jag väntade mitt andra barn. Och det enda snacks som min katt inte tigger om att få, han älska chips men avskyr jordnötsringar. ![]()
NEEEEEJ! Jag älskar jordnötsringar! Det var det enda jag kunde äta utan att spy när jag väntade mitt andra barn. Och det enda snacks som min katt inte tigger om att få, han älska chips men avskyr jordnötsringar. ![]()