• backatFL

Slut på trams-/trolltrådar??

Hej forumvänner.

Idag har jag skrivit ett mail till Familjeliv.

Och vänligen föreslagit att forumet börjar rensas hårdare på rena trams- och trolltrådar.

För det här forumet håller på att bli fullkomligen nerlusat av tråd efter tråd om:

- kukstorlek
    - för kort tjej
    - ung man självömkar

Jag hoppas Familjeliv tar till sig dessa vänliga, konstruktiva förslag. Så forumet får tillbaka den kvalitet det hade. För jag hoppas och tror att Familjeliv vill hålla en högre nivå än Flashback...

Och till alla er vettiga forumanvändare, och vi är flertalet, vill jag säga:

1) Svara inte i tramstrådarna.
    2 Anmäl tramstrådarna. Så får Familjelivs forumansvariga se hur många som tycker detta är högst irriterande.

Tack för idag! :)

• Svar på tråden Slut på trams-/trolltrådar??
  • Koz85

Japp! Anmäler så fort jag ser nån tramstråd :)

• Oljud
    backatFL skrev 2017-01-27 14:33:54 följande:

Hej forumvänner.

Idag har jag skrivit ett mail till Familjeliv.

Och vänligen föreslagit att forumet börjar rensas hårdare på rena trams- och trolltrådar.

För det här forumet håller på att bli fullkomligen nerlusat av tråd efter tråd om:

- kukstorlek
    - för kort tjej
    - ung man självömkar

Jag hoppas Familjeliv tar till sig dessa vänliga, konstruktiva förslag. Så forumet får tillbaka den kvalitet det hade. För jag hoppas och tror att Familjeliv vill hålla en högre nivå än Flashback...

Och till alla er vettiga forumanvändare, och vi är flertalet, vill jag säga:

1) Svara inte i tramstrådarna.
    2 Anmäl tramstrådarna. Så får Familjelivs forumansvariga se hur många som tycker detta är högst irriterande.

Tack för idag! :)

Vad är trams och vad är inte trams? Varför ska DU bestäma vilka trådar som är äkta eller inte? och hur ska du gå till väga?

Flashback har regler MOT trams och dessutom  är deras moderatorer betyligt bättre än fl,s. Att du seriöst försöker utmåla FB som oseriöst med FL som seriöst är skrattrettande och visar att du inte vet nåt
  • Oljud
    Nandez skrev 2017-01-27 18:11:36 följande:

Är hjärtligt trött på dessa trådar som finns i femtielva varianter.

Då kan du välja ett annat forum =) enkelt va =)
  • Themis

Men om folk bara låter bli tramstrådarna så faller de till botten fort.

För många nyfikna apor här som vill lukta på andras skit och sen bajsa ut sin egen skärgårdsinavlade åsikt ovanpå för att de tycker den luktar bättre, det är hela problemet som jag ser det.

/I mitt förra liv var jag Arne Anka.

Silence is golden. Duct tape is silver. /unknown
  • Dumbledore
    Themis skrev 2017-01-27 23:23:31 följande:

Men om folk bara låter bli tramstrådarna så faller de till botten fort.

För många nyfikna apor här som vill lukta på andras skit och sen bajsa ut sin egen skärgårdsinavlade åsikt ovanpå för att de tycker den luktar bättre, det är hela problemet som jag ser det.

/I mitt förra liv var jag Arne Anka.

Skärgårdsinavlade?
  • i-o

Heh förvånad att någon bryr sig först nu. I mina ögon är Flashbacks papperskorgs-kategori mer städad.

Funktionerna som finns tillgängliga på internet gör att detta problem bara kommer eskalera, det vet ni, det vet jag. Ett sätt att lösa det är att promota vissa användare som fungerar som hubbar för de som skapa nya trådar. En form av delegering alltså.

• i-o
    Dumbledore skrev 2017-01-27 23:30:22 följande:
    Skärgårdsinavlade?
    Kreativ förolämpning. Pluspoäng för den imo.
  • Dumbledore
    i-o skrev 2017-01-27 23:43:46 följande:

Kreativ förolämpning. Pluspoäng för den imo.

Jag som är från skärgården kunde liksom inte alls känna igen mig i den beskrivningen, så den föll liksom platt.
  • backatFL
    Oljud skrev 2017-01-27 23:12:22 följande:

Vad är trams och vad är inte trams? Varför ska DU bestäma vilka trådar som är äkta eller inte? och hur ska du gå till väga?

Flashback har regler MOT trams och dessutom  är deras moderatorer betyligt bättre än fl,s. Att du seriöst försöker utmåla FB som oseriöst med FL som seriöst är skrattrettande och visar att du inte vet nåt

Trams.
  • i-o
    Dumbledore skrev 2017-01-27 23:50:57 följande:
    Jag som är från skärgården kunde liksom inte alls känna igen mig i den beskrivningen, så den föll liksom platt.
    För alla förolämpningar kring skärgårdsfolk måste handla om dig. :|
Svar på tråden Slut på trams-/trolltrådar??