Inlägg från: Anonym (Sigrid) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sigrid)

Behöver hjälp med min rumpa! (Bild)

Men stå normalt på fotot, istället för att spänna dig så där. Om man gör en ansträngd Kardashian sexpose så ser man ju inte hur din röv verkligen ser ut.

Utan ställ dig med ryggen helt mot kameran och händerna utmed sidorna och flexa inte. Det är först då vi får en sann bild och kan se eventuellt häng, slapphet, daller, celluliter osv. Och hur det ser ut till förhållandet med midjan och höfterna.

• Anonym (Sigrid)
    Aniiee skrev 2017-01-29 04:02:25 följande:

Kan vara så. Kan också vara så att det faktiskt är skitsvårt att fotta sig själv bakifrån och man ofta får ta till diverse konstiga krumbukter. Either or....

Haha, ja verkligen vettu. Man ser ju hur TS verkligen s-k-j-u-t-e-r ut röven för att få den att se fylligare ut än vad den egentligen är. Sååå svårt är det inte att ta en ärlig bild. Hennes bild ser ju ut som om hon vill lägga ut en profil på en dejtingsida för kåta.

OM vi ska bedöma måste vi ju se verkligheten. Annars, what's the point? Och varför punktbedöma, allt hänger ju ihop med helheten. Om midjan är plufsig, höfterna feta, magen bullig så kanske rumpan ser platt ut, jämfört mot att se bullig ut om allt det andra är smalare.

Lite uppenbarlig bekräftelsetråd. TS, igen, ta en ny, ärlig bild och försök igen!! Kardashian called, she wants her ass sexpose back, haha!
  • Anonym (Sigrid)
    i-o skrev 2017-01-29 03:42:45 följande:

Jag blir kåt av din ärlighet Sigrid. Är du singel? Kan du tänka dig att träffa den bäste mannen i världen?

Ja visst vet du vart han kan finnas nånstans? För det kan ju inte vara du i alla fall, du låter som en översexad våldtäcktsman eller nåt.
  • Anonym (Sigrid)
    Anonym (Hjälp) skrev 2017-01-29 08:11:57 följande:

Visste att alla dessa kommentarer skulle komma. Varför allt gnäll? Tycker det är roligt att man inte får lägga ut vissa bilder för då är man på ett visst sätt... Bekräftelse söker jag verkligen inte, har bra självförtroende som det är. Jag tyckte det var super svårt att ta en bild bakifrån, så nej jag posar absolut inte med meningen, även om det kanske ser ut så. Jaja skitsamma. Bilden la jag ut för att jag tänkte om det finns några här som är riktigt duktiga på träning som kunde se hur rumpan såg ut och om det fanns några speciella övningar som just JAG borde göra för att få resultat.

Tack till er som valde att svara seriöst och som kom med bra förslag :)

Mm...visst...vi tror dig. NOT!!

Om du verkligen VILLE ha träningstips för just din bak så hade du ju lagt upp en rättfram, ärlig bild. Eller hur.

Vad du än säger nu så kommer du alltid ha rumpan bak. Tyvärr.
  • Anonym (Sigrid)
    Anonym (Hjälp) skrev 2017-01-29 08:41:52 följande:

Japp då får det vara så :)

Bild på okråmad rumpa utan Kardashian-pose om du talar sanning! Vad är du rädd för? Släng upp en bild!
  • Anonym (Sigrid)
    i-o skrev 2017-01-29 09:09:19 följande:

Somliga talar åtminstone klarspråk med rumpan, inte sant?

Och somliga har huvudet så långt uppkört i den att de ser inte skogen för alla träden. Nåt sånt.

Till TS; om du vill ha snyggt svarvad bak så knäck nötter mellan skinkorna. Bra och effektiv träning.
  • Anonym (Sigrid)

TS, din andra bild hjälpte ju inte eftersom du fortfarande posar. Du lutar dig framåt och putar, dvs sexkråmar dig.

Varför tar du inte en bild där du står rak i ryggen, händerna utmed sidorna UTAN ATT GÖRA DIG TILL!!! Och utan att klippa bort midja och höfter.

Men du vill inte, för "kan inte" är så löjligt att det kan du ju sluta upp med att säga.

• Anonym (Sigrid)
    Aikido skrev 2017-01-29 15:23:36 följande:

Vet du hur svårt det är att ta en bra bild med händerna utmed sidorna? Och nej. Börja inte prata om självutlösare nu för sådana avancerade funktioner klarar kvinnor inte av.

Men den andra bilden måste ju ha vart med självutlösare om nu TS inte har tvånmeters långa armar.
  • Anonym (Sigrid)
    Aikido skrev 2017-01-29 15:52:55 följande:

Eller en hjälpsam vän/partner/hund/amöba/svärmor. Försök inte blanda bort korten nu.

Men då kan ju de lika gärna hjälpa att ta en ärlig bild.
  • Anonym (Sigrid)
    i-o skrev 2017-01-29 19:58:58 följande:

Visa din egen stjärt istället som kompensation. Det är ändå fullt att arslen här.

Och sno rampljuset för TS? Det var ju hon som behövde bekräftelse, inte jag.
Svar på tråden Behöver hjälp med min rumpa! (Bild)