• Anonym (Ella)

Varför kommer killar tillbaka till en?

Jag har träffat killar, väldigt ytligt ( pratat lite, setts ett par gånger men inget intimt på något sätt ) som sen antingen bara försvinner eller beter sig konstigt som gör att jag valt att bara sluta prata med dom.. 

MEN varför kommer de tillbaka ? En kille skrev nyss att han ville ses efter kanske ett år? Då han bara försvann. Hans orsak var nu att han blivit mognare och seriös. 
    En annan kille kom tillbaka efter någon månad och ville att vi skulle ses ..

VARFÖR ? Söker de bekräftelse eller? 

• Svar på tråden Varför kommer killar tillbaka till en?
  • MeandHim

Förmodligen.... dom kanske vill tro att du trånar efter dom :p
    Ärligt talat... vet faktiskt inte, men samma sak har hänt mig oxå... vissa hade jag iof lite längre kontakt med och vi var intima. Sen fick dom kalla fötter och var plötsligt inte redo för seriöst. Men dom kan inte skuta höra av sig....

• Anonym (man)

För att de vill knulla, och nej du är inte den enda de kommer "tillbaka" till, de lägger ut näten och ser vem som nappar.

• Anonym (Sant)
    Anonym (man) skrev 2017-01-30 23:21:35 följande:
    För att de vill knulla, och nej du är inte den enda de kommer "tillbaka" till, de lägger ut näten och ser vem som nappar.

Det är min erfarenhet också. Män är kåta stycken utan större krav som vill runka av sig i vilken fitta som helst!
  • Anonym (man)
    Anonym (Sant) skrev 2017-01-30 23:29:07 följande:

Det är min erfarenhet också. Män är kåta stycken utan större krav som vill runka av sig i vilken fitta som helst!
    Och min erfarenhet är att den sortens män sällan har svårt att hitta fittor att runka av sig i

Till skillnad från kvinnor så är män de förväntas ta första steget, den som inte raggar får alltså inte knulla... det leder i sin tur till att de i stenhård konkurrens måste hitta strategier som ger utdelning... hittar de en strategi som fungerar så kommer de givetvis hålla sig till den, varför skulle de inte göra det?
  • i-o
    Anonym (man) skrev 2017-01-30 23:34:16 följande:
    Till skillnad från kvinnor så är män de förväntas ta första steget, den som inte raggar får alltså inte knulla... det leder i sin tur till att de i stenhård konkurrens måste hitta strategier som ger utdelning... hittar de en strategi som fungerar så kommer de givetvis hålla sig till den, varför skulle de inte göra det?
    Jag slopar det och intalar mig att alla kvinnor vill ha mig istället och fortsätter vara ensam och satsar på att vara den bästa människa jag kan vara istället. Det är mer karaktärsbyggande.

Men jag har o andra sidan inte behov av fittor att "runka av mig i?" eftersom jag har fleshlights istället. :D
  • Anonym (man)
    i-o skrev 2017-01-30 23:42:06 följande:
    Jag slopar det och intalar mig att alla kvinnor vill ha mig istället och fortsätter vara ensam och satsar på att vara den bästa människa jag kan vara istället. Det är mer karaktärsbyggande.

Men jag har o andra sidan inte behov av fittor att "runka av mig i?" eftersom jag har fleshlights istället. :D
    Finns många olika strategier, några mer effektiva än andra, som sagt de män som hittat en strategi som fungerar lär ju knappast byta ut den mot något som inte fungerar.
  • Anonym (Kvinna 20)

Kåta små as.

• Anonym (Sant)

Du får tömma dig i hur många fittor du vill. Måste dock säga att du verkar lite bitter? Som tjej kan det vara riskfyllt att ta initiativ, se bara här på forumet hur många tjejer som stämplas som slampor och madrasser. Så länge den synen på tjejer existerar kommer ni killar vara tvungna att ta första steget. Dessutom är vi mer selektiva än ni män, det måste vi pga risken för graviditet och övergrepp.

• Anonym (man)
    Anonym (Sant) skrev 2017-01-30 23:48:04 följande:

Du får tömma dig i hur många fittor du vill. Måste dock säga att du verkar lite bitter? Som tjej kan det vara riskfyllt att ta initiativ, se bara här på forumet hur många tjejer som stämplas som slampor och madrasser. Så länge den synen på tjejer existerar kommer ni killar vara tvungna att ta första steget. Dessutom är vi mer selektiva än ni män, det måste vi pga risken för graviditet och övergrepp.

Ja men givetvis är man alltid bitter när man säger sånt vissa inte vill höra... om du inte vill att dessa män ska hålla på så, sluta knulla med dem då, case closed... så länge deras strategi fungerar så lär de fortsätta... varför skulle de sluta?

Vem har förresten sagt att JAG gör så?
Svar på tråden Varför kommer killar tillbaka till en?