Tradolan- nu nollat jag!
Får du AT, så blir den till imon natt eller möjligtvis lite senare.
Det är bara bita ihop, men kan vara jobbigt nattetid, då sinnena är inte upptaget med annat.
Och då blir AT mer tydlig och jobbigare att hantera.
Får du AT, så blir den till imon natt eller möjligtvis lite senare.
Det är bara bita ihop, men kan vara jobbigt nattetid, då sinnena är inte upptaget med annat.
Och då blir AT mer tydlig och jobbigare att hantera.
Ett bra tips är att ändra sovställen, från säng till soffa tex, eller kanske skicka på en film på rätt låg volym.
Sen så fort man känner att man är mot sova, så gör man inget motstånd och bara somnar.
För antagligen vaknar man 30min senare och inte kan somna om.
Samtidigt låg volym inte stör ens sömn direkt.
Den jävla oron i kroppen när man slutar med längre bruk av tramadol är inte rolig.
Men låter som du tacklar det rätt bra.
Så inte funnit mig att behöva skriva nått som så.
Om folk verkligen fattade dessa mediciner, så skulle dom inte sitta och äta dom i år.
För den AT som sen komemr är nått de aldrig fått uppleva innan, och är för en del omöjligt att komma ur.
Det som oroa mig över dig, det var ditt hattande med tramadolen.
Och att du kanske skulle känna dig svag och ta när så fort det tog emot, så kändes det i alla fall ett tag.
Hur man gör är inte så viktigt, huvudsaken är att man lägger upp en plan själv som man följer.
Och då under förutsättningen att man förstår vad som kommer hända.
Jag anser om man ska sluta rätt tvärt, så ska man sluta på ons/tors, och sen ta ledigt/sjukskriva sig veckan efter.
Och trappar man ned så kan man ta några dagar ledigt i samband och någon dag efter sista tabletten.
Sen har jag märkt när man har erfarenhet av smärta som jag har en del, så får man även erfarenhet av att sluta och ta AT som uppstår.
Men undvika längre ta det varje dag längre än 6-8 veckor, och tar en paus där oftast.
Allt man brukar känna då är en lättare AT några timmar, och sen kanske 1-2 dagars lättare oro i kroppen.
Vi har haft tur och inte fått hit någon duktig person som tror smärta är bara att stå ut med.
Men de kan återkomma när de haft en smärta som ligger på en nia och varaktigt en nia.
Så kan vi ta en sådan diskussion igen.
Sen är det vanligt med de som nu får din erfarenhet, att de minsann ska berätta att de inte behöver några sådana här tabletter och det finns alvedon, treo eller ipren att ta istället.
Men ska tillägga det tror jag inte sker med dig, dock om det kommer upp så varnar jag folk för varaktig konsumtion av dessa mediciner.
Och just att det är jobbigt att sluta med, och de problem som kan följa om man inte slutar.
Själv har jag lagt min kraft på att hjälpa de som verkar behöva hjälp och vill ha hjälp, och gör detta förutsättningslöst, då arbetet ska göras av den som tar dessa mediciner.
Och funnit den synen och utan stigman har hjälpt bäst.
Och det är ett antal man har slussat igenom på detta område nu, och fått kontroll över sin konsumtion av opioider.
I USA har man en gigantisk epidemi av opioider, där läkare skriver ut av rätt anledning.
Men så fastnar patienten i ett beroende, och till slut tar läkaren bort medicinen och det är här problemen startar.
I börjar försöker dom få tag i oxy(vilket är en av de vanliga här), vilket gjort att priserna är löjliga på gatan på oxy.
Sen när pengarna börja sina så går de över till nån sorts heroin, då heroinet är så mycket billigare.
Detta drabbar samtliga demografiskt, i nån stad var 50% missbrukare.
Enda ställen man ser en stagnering/minskning, är i de delstater som har legaliserat eller har frikostig medicinsk cannabis.
Låter som du är på väg ur den jobbiga fasen, med tanke på att du fick 6h sömn.
Sen som jag förstått det, så har du tränat en hel del, och det är väl inte så konstigt att man går ned i vikt då.
Samtidigt som man inte är lika hungrig.
Om du verkligen klivit ur den första fasen, så går det mer mot en oro i kroppen.
Där man känner det inte är riktigt som det ska vara, men att det går rätt bra och göra det mesta.
Men du kommer vara matt och orkeslös stundtals, men dessa vansinniga myrkrypningarna bör vara över när du gått ur denna första fas.
Istället för dextrosol, så skulle jag äta ordentlig mat istället, har svårt för att äta socker.