Duktiga tjockisar?
Varför tror alltid alla tjocka personer att de är så jävla duktiga som går ner i vikt? Har de inte själva ätit sig feta?
Jag bajsar ibland på toaletten och brukar då torka mig själv. Är jag duktig då?
Varför tror alltid alla tjocka personer att de är så jävla duktiga som går ner i vikt? Har de inte själva ätit sig feta?
Jag bajsar ibland på toaletten och brukar då torka mig själv. Är jag duktig då?
Väx upp patetiska människa.
Man kan bli tjock av huuur många orsaker som helst, som man inte har sån stor kontroll över alls. Så ja, man är duktig om man tar tag i sig sj och vänder på beteendet, orkar stå emot frestelser och bryter den osunda cirkeln.
Jaha vart bajsar du annars då om du bara ibland gör det på toaletten? (Y)
Men blir ni tvångsmatade som små fåglar? Låter kriminellt. Eller är ni små kakmonster som lever med handen i kakburken?
Självklart kan man vara duktig om man tar ur sig ur en ohälsosam situation. En alkoholist som blir nykterist tycker jag är duktig, samma narkomaner som tar tag i sitt liv. samma med de som har matberoende som lär sig äta rätt och motionera.
Fattar inte ens vad du vill ha ut av detta inlägg? Har du tråkigt liv eller?
Självklart kan man vara duktig om man tar ur sig ur en ohälsosam situation. En alkoholist som blir nykterist tycker jag är duktig, samma narkomaner som tar tag i sitt liv. samma med de som har matberoende som lär sig äta rätt och motionera.
Fattar inte ens vad du vill ha ut av detta inlägg? Har du tråkigt liv eller?
Eller så tar man och ägnar fredagskvällen åt att läsa på. Forskning visar att det helt enkelt inte är så enkelt som kalori in och kalori ut. Många faktorer som påverkar och som gör att våra kroppar fungerar på olika sätt.
Alla har vi kompisen som kan äta choklad varje dag, utemat några gånger i veckan och som knappt lyfter rumpan från stolen och ändå är smal som attan. Och alla har vi kompisen som tittar på chipspåsen och går upp.
Lägg även till det dömande samhället, den du är ett lysande exempel på, och du har ett svårslaget koncept.
Idag måste feta be om ursäkt för sin existens. Typ, jag är fet därför att... jag tränar 3 gånger i veckan... jag äter aldrig utemat... osv osv. Rättfärdiga att de ens finns och självklart får de inte ta plats. Inte synas inte höras för då måste förståsigpåare komma och sätta dem på plats. Feta är lata. Feta är dumma. Feta som tar plats uppmuntrar andra att bli feta.
Man använder sig gärna av förtäckt fettförakt såsom "jag tänker bara på din hälsa", "du måste ju orka leka med dina barn" osv. Det är fortfarande fettförakt. Varför är man så rädd för feta?
Och varför skulle inte feta människor kunna få lite pepp?
Snygg frisyr! Fast det borde man säga till frisören och inte till bäraren om man ska resonera som du.
Vad kul att du fortfarande har en kropp som inte har lätt att gå upp i vikt. Väldigt skönt för dig, personligen var jag lika när jag ung :)
Däremot har jag genom åren fått olika sjukdomar som gör att jag inte kan äta "vad som helst" längre.
Jag tror att du på någotvis behöver jobba med dig själv och lära dig någon om förståelse för andra personer. Fast det kan vara jobbigt att jobba upp.
Trevlig kväll! :)
Tycker inte vi ska mata trollet. Hen vill ju bara ha reaktioner och inget annat...
Tycker inte vi ska mata trollet. Hen vill ju bara ha reaktioner och inget annat...
Nä precis, som om dom har nån som helst rätt att vara stolta över nånting!!?? Tänk på alla som skryter om hur vältränade dom är, det är väl fan inte nåt att vara stolt över? Tänk att man till och med DELAR ut medaljer till folk som springer eller lyfter vikter. Ska jag få medalj för att jag bajsar eller svettas? Det är också naturlig kroppsfunktion. Kan inte alla som tror att det dom gör är värt något alls bara inse att INGEN BRYR SIG!