Duktiga tjockisar?
Varför tror alltid alla tjocka personer att de är så jävla duktiga som går ner i vikt? Har de inte själva ätit sig feta?
Jag bajsar ibland på toaletten och brukar då torka mig själv. Är jag duktig då?
Varför tror alltid alla tjocka personer att de är så jävla duktiga som går ner i vikt? Har de inte själva ätit sig feta?
Jag bajsar ibland på toaletten och brukar då torka mig själv. Är jag duktig då?
Men blir ni tvångsmatade som små fåglar? Låter kriminellt. Eller är ni små kakmonster som lever med handen i kakburken?
Självklart kan man vara duktig om man tar ur sig ur en ohälsosam situation. En alkoholist som blir nykterist tycker jag är duktig, samma narkomaner som tar tag i sitt liv. samma med de som har matberoende som lär sig äta rätt och motionera.
Fattar inte ens vad du vill ha ut av detta inlägg? Har du tråkigt liv eller?
Jag har inte sagt att man får vara överviktig. Men ska verkligen hela världen rätta sig och tycka synd om dem? Och applådera när de går ner? De började ju gå upp.
Jag är också less på allt tjaffs om t.ex. överviktiga som inte kan bli gravida och dränerar statliga bidrag. Kan ni inte börja banta?
Jag kan absolut inte äta vad som helst. Äter jag en skål chips så får jag springa dagen efter och det gör jag. Vart är min medalj, artikel och jävla statlig assistans för att jag sköter om mig själv?
Om du lyssnar noga så kan du höra att världens minsta lilla fiol spelar bara för dig (för ingen annan bryr sig).
Överviktiga blir hackade på oavsett om de skulle försöka ta tag i sin vikt eller inte. Damned if you do, damned if you don't.
Vill du ha en medalj så spring Lidingöloppet. Sen kan du börja fokusera mindre på vad andra gör så kanske du kan fixa till din taskiga personlighet
Ibland på toaletten, inte alltid då! Torkar du dig inte själv annars då? Ja då uppfattas du nog som duktigt då du ibland bajsar på toan och torkar dig helt själv!
Du har fortfarande mycket att lära. Men det borde finnas någon form av hjälp för dig.
Och en till grej som jag tror du behöver fundera över. Det finns normalviktiga som inte kan få barn "normalt", då borde väl samhället inte stödja någon som behöver fertilitetshjälp.
Saken att för många kan deras viktuppgång berott på ett beroende (tex sockerberoende), och då tycker jag att det är jätteduktigt när de går ner i vikt och verkligen kämpar emot sitt beroende. Tycker samma sak om de som tex är beroende av rökning men ändå kämpar med att sluta.
Att få ett beroende är lätt, att sluta med det är svårt. Därför är alla som kämpar på ändå jätteduktiga i mina ögon. Om de lyckas förstås och inte slutar efter en dag eller två, haha. Men då var de ändå duktiga som började med att ta steget i alla fall. Då har de ju i alla fall kommit till insikt och försökt och kanske lyckas bättre nästa gång tänker jag.
Fast nu var det ju inte det jag frågade eller hur.
I din ts stör du dig på att överviktiga som får beröm att gå ned i vikt och nu skriver du om bypass som inte alla överviktiga får. Tror du behöver kolla över dina resonemang lite.
Alltså...alla som är överviktiga och går ner i vikt är väl "duktiga" för att de uppenbarligen börjat träna och/eller lagt om kosten. Förstår du inte att sånt är svårt?
Sen kan de också ha haft ätstörningar vilket ytterligare har försvårat det hela. Förstör du inte det heller?
Sen kan det vara psykiska problem som ligger bakom övervikt? Är det också något som du inte förstår?
Eftersom tjocka människor ofta får höra att dom är tjocka eller att dom har gått upp i vikt så kan dom väl även få höra att dom varit duktiga att gå ner? Eller människor ska bara höra det som är negativt. Jag blev lite nyfiken. Var det längesedan du förlorade armarna eftersom du behöver beröm att du kan torka dig själv?
TS:
Anna är tjock.
Kalle är dum i huvudet.
Anna kan banta.
Driver du med mig, eller förstår du verkligen inte?
Tack för frågan, jag har faktiskt dyslexi :)
Fast varför ska normalviktiga få hjälp när det kostar skattebetalarna pengar? För exempelvis mannen sperma som simmar långsamt så hjälper ju knappast viktnedgång.
Allt detta kan du läsa på om, tror det skulle kunna hjälpa dig.
TS är avundsjuk för att folk som går ner i vikt får beröm men inte han! Vill du ha beröm TS så gör nåt bra, men misstänker att du är en människa som är liten, korkad och avundsam så du får nog gå utan beröm.
Btw, pengarna som inte går till någons överviktig gastric bypass kanske inte alls läggs på nån hemlös utan på att exportera vapen och stridsplan. Fortfarande bättre än att en överviktig person får hjälp?
Vi har alla fattat att du inte är imponerad av folk som går ner i vikt. Dock rätt talande att du sparkar åt alla håll och kanter; överviktiga, dyslektiker, handikappade.
Att sen skylla på ironi är ju ett klassiskt grepp. Då fattar ju alla att du egentligen är en superempatisk snubbe som älskar hela världen och inte en patetiskt rasist utan utbildning och ambitioner.