• Anonym (Kör på't)

Tjejer som onanerar varje dag.

Finns ni?

• Svar på tråden Tjejer som onanerar varje dag.
  • Cecese

Eh ja, klart att vi finns. Varför skulle det inte finnas tjejer som onanerar alla dagar?

• Cecese

Eh ja, klart att vi finns. Varför skulle det inte finnas tjejer som onanerar alla dagar?

• Hårfagre
    Cecese skrev 2017-02-06 20:52:08 följande:

Det låter bra Glad Go girl go !!
  • Cecese
    Hårfagre skrev 2017-02-06 20:55:39 följande:
    Det låter bra Glad Go girl go !!
    Jag tycker det är trist att onanera men vad ska jag göra när jag är singel.... bättre än dåligt sex iaf och fyller sin funktion men kul är det inte längre. 
  • Hårfagre
    Cecese skrev 2017-02-06 21:10:05 följande:
    Jag tycker det är trist att onanera men vad ska jag göra när jag är singel.... bättre än dåligt sex iaf och fyller sin funktion men kul är det inte längre. 
    Hmm ok, tja jag förstår hur det känns. Jag är i samma sits själv...
    Men det bara måste ändra sig förr eller senare, lev på hoppet !
  • Anonym (Mli)

Hur kan man tycka det är trist att onanera? Målet är en härlig orgasm

• Vaken

Visst finns vi!

Jag får en omgång varje dag av min man, men han är tyvärr ofta nöjd med bara en gång per dag. Det är inte jag så då blir det att jag onanerar en eller flera gånger varje dag också.

• Cecese
    Anonym (Mli) skrev 2017-02-06 22:53:36 följande:

Hur kan man tycka det är trist att onanera? Målet är en härlig orgasm

I längden blir det trist. Visst jag får orgasm och sköna såna men det saknas nåt mer och jag blir inte tillfredställd på samma sätt som när jag har sex...
  • Anonym (Kör på't)
    Cecese skrev 2017-02-06 21:10:05 följande:

Knulla runt är inget för dig?
Svar på tråden Tjejer som onanerar varje dag.