• snuttplutt

sexfantasier, vad går ni alltid igång på?

För mig är det fantasier om gaysex, suga kuk, sperma, bli påsatt. Funkar varje gång Flört

• Svar på tråden sexfantasier, vad går ni alltid igång på?
  • Anonym (Kåtkvinna)
    Anonym (Slemmig kuk) skrev 2017-02-23 13:47:53 följande:

Nej för fan, hon vill aldrig knulla!

Men hur ska vårt partnerbyte gå till då? :O
  • Anonym (Slemmig kuk)
    Anonym (Kåtkvinna) skrev 2017-02-23 14:30:13 följande:
    Men hur ska vårt partnerbyte gå till då? :O
    Jag byter gärna bort henne, men det blir trist för din gubbe, däremot kommer du få en jävla resa
  • nicknamenollett01
    Anonym (Kåtkvinna) skrev 2017-02-23 14:29:30 följande:
    Jep. Gift mig.
    Det gamla klassiska problemet med kakan, äta den eller ha den...
  • Mr jonsson

Se sambon onanera med leksak, porriga kläder, att hon tar kommando och utnyttjar mej för egen njutning, knullar min röv med fingrar o leksak.

Men vill nu även bli förförd av en man då jag är en liten apatisk slyna som blir knullad i baken här i jämtland

• A dreamer

Att min fru träffar en annan vid sidan om. Att hon gör sig snygg inför en date med honom och att dem ha passionerad sex efteråt.

• kvinnamedskinnpånäsan

Min sexfantasi är att jag ligger och solar på en strand och så kommer det fram en man och sätter sig brevid, börjar smeka min kropp, bikinitrosorna åker av och han börjar slicka mig länge och väl.

• smeden75
    kvinnamedskinnpånäsan skrev 2017-04-10 09:57:41 följande:

Min sexfantasi är att jag ligger och solar på en strand och så kommer det fram en man och sätter sig brevid, börjar smeka min kropp, bikinitrosorna åker av och han börjar slicka mig länge och väl.

Det lät sjukt sexigt =)
  • Rambo69
    kvinnamedskinnpånäsan skrev 2017-04-10 09:57:41 följande:

Åhhh det låter nice, var ligger du å solar?
Svar på tråden sexfantasier, vad går ni alltid igång på?