sexfantasier, vad går ni alltid igång på?
För mig är det fantasier om gaysex, suga kuk, sperma, bli påsatt. Funkar varje gång 
För mig är det fantasier om gaysex, suga kuk, sperma, bli påsatt. Funkar varje gång 
Nej för fan, hon vill aldrig knulla!
Wetsex såklart...
Se sambon onanera med leksak, porriga kläder, att hon tar kommando och utnyttjar mej för egen njutning, knullar min röv med fingrar o leksak.
Men vill nu även bli förförd av en man då jag är en liten apatisk slyna som blir knullad i baken här i jämtland
Att min fru träffar en annan vid sidan om. Att hon gör sig snygg inför en date med honom och att dem ha passionerad sex efteråt.
Min sexfantasi är att jag ligger och solar på en strand och så kommer det fram en man och sätter sig brevid, börjar smeka min kropp, bikinitrosorna åker av och han börjar slicka mig länge och väl.
Min sexfantasi är att jag ligger och solar på en strand och så kommer det fram en man och sätter sig brevid, börjar smeka min kropp, bikinitrosorna åker av och han börjar slicka mig länge och väl.
Haha Rambo 69, hade du tänkt överaska mig på stranden kanske