• snuttplutt

sexfantasier, vad går ni alltid igång på?

För mig är det fantasier om gaysex, suga kuk, sperma, bli påsatt. Funkar varje gång Flört

• Svar på tråden sexfantasier, vad går ni alltid igång på?
  • kvinnamedskinnpånäsan
    Rambo69 skrev 2017-04-13 20:28:08 följande:
    Är du säker på att du inte vill dela? du lär bli slickad riktigt lääääänge både mus och rumpa Tungan ute
    Tack Rambo för erbjudandet, men jag vill gärna ha killen för mig själv när jag har sex och tjejer är absolut inte min grej om du förstår.
  • Rambo69
    kvinnamedskinnpånäsan skrev 2017-04-13 20:36:18 följande:
    Tack Rambo för erbjudandet, men jag vill gärna ha killen för mig själv när jag har sex och tjejer är absolut inte min grej om du förstår.
    Ja det förstår jag, har du haft wet sex? isåfall hur gjorde du om man får låv att fråga?
  • kvinnamedskinnpånäsan
    Rambo69 skrev 2017-04-13 20:39:56 följande:
    Ja det förstår jag, har du haft wet sex? isåfall hur gjorde du om man får låv att fråga?
    Här får man fråga vad som helst,jag och mitt ex brukade ha wetsex utomhus på somrarna, blev att vi kissade på varann , jag mest på honom. Inte alla killar som gillar det faktiskt. Dom senaste som jag varit ihop med har inte gillat det.
  • kvinnamedskinnpånäsan
    kivirush skrev 2017-02-22 09:20:49 följande:

Tänder som Fan på att se min kille knulla andra tjejer. Brukar fantisera om att jag får titta på när han knullar kompisar och kollegor till mig.

Men ibland kan det vara stor skillnad på fantasi och verklighet. 
  • Rambo69
    kvinnamedskinnpånäsan skrev 2017-04-13 20:45:19 följande:
    Här får man fråga vad som helst,jag och mitt ex brukade ha wetsex utomhus på somrarna, blev att vi kissade på varann , jag mest på honom. Inte alla killar som gillar det faktiskt. Dom senaste som jag varit ihop med har inte gillat det.
    När min fru frågade första gången om jag ville smaka på hennes varma å goda kiss, så svarade jag inte ens, ca 3veckor senare så ställde hon samma fråga, då bad jag henne att dricka mycket vatten. Jag ville att hon skulle kissa i munnen då, sen hade jag inte tid att hon skulle dricka massa vatten å jag tyckte att det var upphetsande och gott. jag gillar när hon kissar på ansiktet å i munnen, sväljer faktiskt. Hur har du frågat å va har du fått för reaktioner när du frågat  dom som inte vill?
  • kvinnamedskinnpånäsan
    Dasenhard skrev 2017-02-22 11:01:12 följande:
    Så härligt att vara fastbunden och inte kunna göra nånting utan bara få njuta...
    Att bli bunden låter lite spännande.
  • kvinnamedskinnpånäsan
    kvinnamedskinnpånäsan skrev 2017-04-13 21:07:00 följande:
    Att bli bunden låter lite spännande.
    Har aldrig egentligen frågat en kille rakt ut men man vet ju vad ens partner liksom gillar och tänder på.
  • Rambo69
    kvinnamedskinnpånäsan skrev 2017-04-13 21:09:21 följande:
    Har aldrig egentligen frågat en kille rakt ut men man vet ju vad ens partner liksom gillar och tänder på.
    Jo ,jag å min fru vet  vad vi gillar, hon vet att jag gillar att slicka henne, det tackar jag alldrig nej till Tungan ute
  • kvinnamedskinnpånäsan
    Rambo69 skrev 2017-04-13 21:26:17 följande:

Jo ,jag å min fru vet  vad vi gillar, hon vet att jag gillar att slicka henne, det tackar jag alldrig nej till 

Underbart ju för er båda!
  • Rambo69
    kvinnamedskinnpånäsan skrev 2017-04-13 21:38:05 följande:
    Underbart ju för er båda!
    Ja det kan man säga Tungan ute
Svar på tråden sexfantasier, vad går ni alltid igång på?