Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
Blir bara inte klok på varför jag knappt blöder. Visst är det skönt. Men man tänker ju att något inte står rätt till när det bara kommer "gammalt blod" och inga större mängder.
Idag har jag varit på spolning. Får fortsätta med letrozol sen, dubbeldos.
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Någon mer som tempar?
Man ska ju få en ökning efter äl. .. Idag fick jag en dipp? !?!?! Blev skitledsen...
Jag hade glad gubbe två dagar i sträck. (Gröna plus på bilden? Sedan dess har det varit minus..m sen i söndags... så jag var helt säker på att tempökningen skulle ske idag.. nu blir jag orolig att jag inte ens haft någon äl...
Här kom mensen idag. Så två dagar kvar till det är dags att börja dubbelkur med letrozol!!
Nu har vi träffat gynekolog. Inga graviditetsrester kvar. Hon kunde se något blodflöde i livmodern som skulle kunna vara en polyp. Men för att se det gör man undersökning 10 dagar efter menstruationens första dag. Hon kunde se en äggblåsor på 24,9 mm. Vi 25 mm släpper ägget. Hon rekommenderade oss att vänta 1-2 menscyklar för min kropps skull. Men vet inte hur jag ska göra. Blä.
Hur hade du gjort?
okey det är ju bra att ni får sån hjälp!
Här kom mensen! :(
Utsäkta min okunnighet, är det något speciellt allmänt känt tillstånd att det är ectra svårt att bli gravid efter just två graviditeter?