Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
Idag kom mensen, på dag 10- 11 efter ägglossningen. Har aldrig haft kortare än 14 dagar lutefas så det måste vara att kroppen blivit helt fuckad efter mina missfall..

Idag kom mensen, på dag 10- 11 efter ägglossningen. Har aldrig haft kortare än 14 dagar lutefas så det måste vara att kroppen blivit helt fuckad efter mina missfall..
Jag läste någonstans att förkylning kunde vara bra, att kroppen då hade lättare att ta emot ett ägg. Men däremot ska man ju inte ta Ipren om man vill bli gravid, håll dig till Alvedon eller Panodil.
Psst...det är i morgon jag ska dit! Så än kan jag andas. Påbörjade v 9 idag
Perfekt litet gryn med tickande hjärta, mätte 15,2 mm = 8+1, stämmer prick på dagen! Sååå lättad!! NIPT inkl UL om 2 veckor.
Näe nu börjar jag ledsna. Mensen är på g igen. Så inte ens en dubbelkur med letrozol hjälpte. Nu har jag tagit 6 enkeldoser letrozol och en dubbel.
Så det enda jag blivit gravid med är pergotime som inte ens finns längre..
Ja ok..men tänker att Ovitrelle ger ju även en ökad mognad för ägget innan det släpper, man ger ju det vid IVF av den anledningen, men plockar dem innan de hinner släppa i det fallet. Men just för mognaden. Så även om man lossar kan det hjälpa.
Kan du inte vända dig till en ny gyn då?
Hur går det för er?!
Bara jag kvar som inte blir på tjocken?!?
Jag har Äl idag och hoppas och vill verkligen på positivt besked i juni!!
Är ganska hoppfull ändå eftersom de inte såg nått fel med mig el min man på testerna.
Och jag menar. Rent statistiskt borde det va vår tur nu! Efter 1,5 år!! ;)
Finns det någon som fortfarande försöker bli gravid. Nu har vi försökt i 2,5 år. Ett tag kändes det okej nu känns det pissigt igen.